Hallo, ik heb sinds een week ofzo problemen met mijn pc. Ik dacht eerst dat het aan Chello lag, dat mn internet niet werkt, maar daar denk ik nu anders over.
Ik ben bijvoorbeeld ingelogd op MSN, na 2 minuten valt ie uit, 2 minuten later is ie weer online. Ik kan ook 2 min niet surfen dan 2 minuten weer wel. Terwijl de pc van mn zusje rustig verder gaat met internet. Soms duurt eht wat langer dat ik internet heb (zoals nu).
Ik heb ook laatste tijd foutmeldingen. Hij zegt iets over geheugen en dan 0x000000 ofzo, was een bekend probleem heb ik op forum gelezen, maar niemand wist een axacte oplossing.
Mijn pc: WindowsXP
P4 2,6 met 512 MB geheugen
Ik heb meerdere malen ad-aware en anti-virus enzo gedraaid, hielp niks
oh oh oh wie is mijn reddende engel
Ik ben bijvoorbeeld ingelogd op MSN, na 2 minuten valt ie uit, 2 minuten later is ie weer online. Ik kan ook 2 min niet surfen dan 2 minuten weer wel. Terwijl de pc van mn zusje rustig verder gaat met internet. Soms duurt eht wat langer dat ik internet heb (zoals nu).
Ik heb ook laatste tijd foutmeldingen. Hij zegt iets over geheugen en dan 0x000000 ofzo, was een bekend probleem heb ik op forum gelezen, maar niemand wist een axacte oplossing.
Mijn pc: WindowsXP
P4 2,6 met 512 MB geheugen
Ik heb meerdere malen ad-aware en anti-virus enzo gedraaid, hielp niks
oh oh oh wie is mijn reddende engel