Reporter: 'What do you think about western civilization?'
Gandhi: 'I think it would be a good idea.'
"Nee meneer, uw vinger is gebroken..."
Met andere woorden: Waarom zou je hetzelfde doen? Wat probeer je ermee te bereiken? Heb je code die je probleem illustreert? Want zo te horen doet 't ding precies wat je zegt dat 'ie moet doen
[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 25-05-2005 17:33 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
* = Je eigen link uit je startpost...
[ Voor 47% gewijzigd door RobIII op 25-05-2005 17:37 ]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Over mij
1
| <body ... onload="init ()"> |
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ik denk dat de UDC site iets met javscript doet wat alles zichtbaar maaktmboots schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:33:
Excuus, ik vergis me schaamteloos. De UDC site gebruikt het de CSS code, de tutorial niet. Toch blijft mijn vraag hoe het mogelijk is dat die UDC site zichtbaar is.
/edit:
Kijk maar eens in de lib/jsLib.js, daar staat een verschrikkelijke ontzettend vieze ranzige code in die alles zichtbaar maakt en resized als je het scherm verkleint e.d.
[ Voor 21% gewijzigd door André op 25-05-2005 17:38 ]
André schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:36:
[...]
/edit:
Kijk maar eens in de lib/jsLib.js, daar staat een verschrikkelijke ontzettend vieze ranzige code in die alles zichtbaar maakt en resized als je het scherm verkleint e.d.
Da's een mooie voor [rml][ alg] slechtste prog voorbeelden.[/rml]
De-t*ring wat een ranzige zooi zeg
Het lijkt me beter als TS wat meer info geeft over wat hij/zij nou probeert te bereiken en evt. wat relevante code post.
[ Voor 16% gewijzigd door RobIII op 25-05-2005 17:48 ]
Over mij
Omdat je een hekel hebt aan mensen die Javascript uit hebben staan. Omdat je een webapp hebt waarbij javascript vereist is en geen betere manier weet om daar een oplossing voor te verzinnen. Gewoon omdat het kan...mboots schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:46:
Waarom zou je uberhaupt die CSS meegeven om ze vervolgens weer te overrulen met Javascript? Of heeft dat met browser compatibility te maken?
Belangrijkere vraag is waarom jij het over zou nemen, zie RobIII hierboven...
Regeren is vooruitschuiven