[SQL server] Profiler trace stort harddisk vol

Pagina: 1
Acties:

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
We hebben hier op mijn werk een Windows 2003 server draaien met MS SQL server. In de data-directory worden constant trace-files aangemaakt van de SQL Profiler. Deze files zijn rond de 200MB en er worden er flink wat per dag aangemaakt.

Nu is het probleem dat ik nergens kan vinden welk proces deze files aanmaakt. Ik heb in de task scheduler gekeken, alle opties van de SQL Profiler, opties van de SQL server zelf, maar nergens kan ik één of andere scheduled gebeurtenis vinden. Wie weet hoe ik deze trace-stroom kan stoppen?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Kijk eens met een tooltje als filemon welke user er schrijft? Zal ongetwijfeld iets in SQL zijn :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• TheLemon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-04-2025

TheLemon

daddy cool, crazy like a fool

Topicstarter
O da's een goede ja, gaan we morgen proberen. Ik moet wel een beetje voorzichtig zijn aangezien deze server non-stop in produktie is, maar Filemon kan geen kwaad volgens mij.

SQL is ook ongeveer het enige proces dat draait als ik het goed zie, dus waarschijnlijk zal het dat zijn. Maar dan, waar moet ik het zoeken, ik ben niet extreem ervaren in SQL server. Is het een optie in SQL server, of een Stored procedure die draait?