Ik heb vandaag Open Office geinstalleerd bij mijn baas omdat hij hele simpele Excel bestanden moet kunnen lezen. Dit zijn puur en alleen omzet overzichten met hier en daar wat grafieken. Nu opent OO zonder probleem andere .xls bestanden, maar nu niet díe bestanden met grafieken. Waar kan dat aan liggen. Hij loopt nadat er onderaan twee balken "vollopen" helemaal vast. Ik kan zelfs niet meer terug naar een ander wel goed geopend bestand. Ik moet hem via "Programma afsluiten" afsluiten. Het is een versie Win 98 SE installatie met de nieuwste java 5.0-nogwat. Ik heb ook de nieuwste OO gedownload en álleen het Excel gedeelte geinstalleerd...
Verwijderd
Welke nieuwste? 1.4 of 1.9? 1.9 is erg buggy wat betreft grafische data en je kan beter 1.4 gebruiken.Aristos schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 16:12:
. Ik heb ook de nieuwste OO gedownload en álleen het Excel gedeelte geinstalleerd...
Ik heb versie 1.4.1 geloof ik. Sowieso iets met 1.4...
De meest recente stabiele versie is 1.1.4.
Hoewel het vreemd lijk zou ik eens 2 gebruiken: misschien zijn daar nieuwe functies die juist datgene wat jij wilt doen beter kunnen.
Het is echter maar een gok, en mocht het niet werken heeft OOo een aantal mailinglists waar je zoiets kunt melden.
Hoewel het vreemd lijk zou ik eens 2 gebruiken: misschien zijn daar nieuwe functies die juist datgene wat jij wilt doen beter kunnen.
Het is echter maar een gok, en mocht het niet werken heeft OOo een aantal mailinglists waar je zoiets kunt melden.
[ Voor 2% gewijzigd door marcieking op 25-05-2005 21:37 . Reden: Ik zie dat je dat al gedaan hebt ]