Toon posts:

Even een heel voorzichtig vraagje

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de bezigheden niet gevolgd de laatste dagen maar mijn goede internetmaat RobtH kan al geruime tijd (hele dag) niet meer op GoT en T'Net komen. Hij weet zelf bij god niet wat er aan de hand is en vraagt dat mij nu.. om mij ervan te verlossen vraag ik dus >:)
Is dit een DND error of heeft hij een IP-Ban ofzow omdat hij HBM beetje heeft lopen afzêken.. (Dat denkt hij, maar ik niet, want jullie doen dat never nooit toch met iemand die nog niet gebanned is geweest).. Hij heb trouwens @home als provider..

• OldButNotSoWise
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-02 01:07

OldButNotSoWise

TUFKAHBM

iig niet op mijn verzoek, ben nml wel het e.e.a. gewend van RobtH :+

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-02 13:53

AntonT

One Ton!

Hij is iig. niet "normaal" gebanned.
Dit zou ik wel verw8en als iemand een IP-ban krijgt.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik ook

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn vreemde dingen gaande op GoT.. zoals gezegt zijn mensen als Femme en LLwella gekloont. RobtH wordt al een tijdje belaagd met vreemde hack attacks en altijd komen ze weer bij hetzelfde adres uit: "node079a.a2000.nl".. DiSiLuSsIoN dus.. ook al is zijn profile aangepast en kreeg DiSIllusion toegang tot de inloggegevens door tijdens een session in te breken..

Vreemd genoeg gebeuren er nu weer vreemde dingen met RobtH

Severity (icon), Time, Attack, Intruder, Count,
1, 2001-01-10 21:54:27, TCP port probe, node07d9.a2000.nl, 3

da's dus disillusion weer.. :( :( :(

En nog vreemdere dingen gebeuren..

Ook breekt hij sloten op GoT.. Zoals HBM al heeft aangegeven word GoT in zijn geheel de dupe van zijn acties:

"OK we moeten hem nu wel gelijk geven: hij heeft mij niet gehacked, maar dus mijn GoT-sessie toen (Tom vertelde dat het via sessies van 2 uur verloopt dat je dus zonder refresh kan posten enzo....... na 2 uur merk je er niks van, maar die server wel: log vervangen ofzo)"

Vreemd allemaal.. nu komt het..

RobtH kan via allemogelijke proxies op GoT en T'Net komen maar al de hele dag NIET zonder proxy terwijl hij verder nergens probs mee heeft.. nou weet ik wat een IP ban is en precies hetzelfde... Wel vreemd he, als geen een adje hem gebanned heeft.. Wie o wie geef ik alle verdenkingen.. zeker omdat Rob de laatste dagen wordt aangevallen..

:( :( :( :( :( :(

Ook al heeft hij omdat hij zelf forumsoftware aan het bouwen is zoals uit zijn sig blijkt meermalig gefucked met www.onzinforum.nl

Ik ga dan ook contact opnemen met @home hierover en ik hoop dat ik niet de enige ben.. Verder vraag ik me af waarom zo iemand nog geen IP-Ban heeft..

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op donderdag 11 januari 2001 19:02 schreef DKasemier het volgende:
..
Als het echte hack attacks waren dan zou je niet zo makkelijk de aanval terug kunnen tracen naar die node. Zal allemaal wel meevallen dus. Ik kan me overigens nog wel herinneren dat Rob zelf het e.e.a. heeft uit gelokt bij D!S. (domeinnaam kapen, en dat bij elke mogelijke gelegenheid bij D!S en Apache inwrijven).

Zo voorzichtig vindt ik je vraagje dus niet.
Dit is IMHO iets wat je privé uitvecht, niet iets waar je GoT voor misbruikt.

Anywayz...wie de bal kaatst..

- TCP port probe (Whoehahahaha :D hacken...)

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

RobtH moet dan ff Zonealarm Pro installeren, nergens meer last van :)

"I sit in my room and imagine the future."

• ronaz
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09-02 20:13

ronaz

Wishmaster

Op donderdag 11 januari 2001 21:48 schreef Theeboon het volgende:
RobtH moet dan ff Zonealarm Pro installeren, nergens meer last van :)
Of linux firewalletje. Je wil niet weten hoeveel portscans ik elke dag over me heen krijg.

"Endure.... In enduring, grow strong." (Dak'kon)

Verwijderd

Daar ben ik weer!

allereerst:
-een Tcp probe is niet hacken. als je een icq-bericht binnenkrijgt heb je er ook al eentje te pakken
-die problemen rond Disillusion en mij zijn bij mijn weten al opgelost (of ik moet er gruwelijk naast zitten)
-dat onzinforum.nl-verhaal: dat liet ik hem dus NIET al te goed weten dat ik die geregged heb. (pompeliepom: wat nou signature?)
-ik heb Blackice als firewall

over dat slotjes eruitslopen doe ik geen uitspraken.

wel vind ik het vreemd dat ik met alleen mijn proxy aan op GoT kan komen.
met de proxy uit kom ik niet eens toe tot het pingen van GoT of t.net
erg vreemd. Graag zou ik dat anders zien. heel de dag werkt het niet, alleen met vage proxy-instellingen werkt het wel (vraag niet hoe...... echt gigantisch traag)

iemand een verklaring hiervoor????

Verwijderd

robth: kijk even of je vuurwerk.nl kunt pingen, kan dat wel, dan sta je toch ergens in een ban lijst op tweakers.net. Kan je vuurwerk ook niet pingen, dan heb je ergens een fout in je instellingen gemaakt.

Verwijderd

vuurwerk.nl is te pingen met proxy aan ja.
proxy uit->helaas..

verder is iexplore er dus effe net gereïnstalled, instellingen staan ZEKER goed, maar het werkt nog steeds niet!

t.net & GoT werkt alleen na een proxy-aanpassing.
alle overige sites werken ook dus zonder proxy.
reden waarom ik een IP-ban heb is me volstrekt onduidelijk: heb me nog nooit misdragen op GoT en daarbij heb ik ook geen waarschuwing gehad

Verwijderd

als je vuurwerk zonder proxy al niet kunt pingen zou het nie taan tweakers kunnen liggen...

ik begrijp echter absoluut NIET waarom je met een proxy opeens wel kunt pingen, omdat pingen bij mijn weten buiten de proxy om gaat...

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Pingen gaat buiten de proxy om ja... wat jij hebt klinkt als een vaag routeringsprobleem, misschien dat je je provider eens kunt mailen?

Volgens Rick staat er _geen_ ipban op je adres namelijk.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

maar hoe kan het dan in godsnaam dat ik dan alleen via de proxy hier kan komen?

routingsproblemen heb ik bij mijn weten ook niet

Verwijderd

Topicstarter
Zei ik niet dat je probleem bij je provider lag robje ;)

Verwijderd

goed..... daar ligt het ook niet aan:

-Geen problemen bij @home: alleen de mailserver ligt eruit. vanaf morgenochtend 9.30 weer operationeel
-bij iemand 2 deuren verderop werkt GoT wel. zit op hetzelfde verdeelpunt als ik zit. hij heeft proxy uitstaan
-bij een andere vriend in mijn dorp met @home werkt het ook allemaal perfect
Pagina: 1