Er zijn vreemde dingen gaande op GoT.. zoals gezegt zijn mensen als Femme en LLwella gekloont. RobtH wordt al een tijdje belaagd met vreemde hack attacks en altijd komen ze weer bij hetzelfde adres uit: "node079a.a2000.nl".. DiSiLuSsIoN dus.. ook al is zijn profile aangepast en kreeg DiSIllusion toegang tot de inloggegevens door tijdens een session in te breken..
Vreemd genoeg gebeuren er nu weer vreemde dingen met RobtH
Severity (icon), Time, Attack, Intruder, Count,
1, 2001-01-10 21:54:27, TCP port probe, node07d9.a2000.nl, 3
da's dus disillusion weer..
En nog vreemdere dingen gebeuren..
Ook breekt hij sloten op GoT.. Zoals HBM al heeft aangegeven word GoT in zijn geheel de dupe van zijn acties:
"OK we moeten hem nu wel gelijk geven: hij heeft mij niet gehacked, maar dus mijn GoT-sessie toen (Tom vertelde dat het via sessies van 2 uur verloopt dat je dus zonder refresh kan posten enzo....... na 2 uur merk je er niks van, maar die server wel: log vervangen ofzo)"
Vreemd allemaal.. nu komt het..
RobtH kan via allemogelijke proxies op GoT en T'Net komen maar al de hele dag NIET zonder proxy terwijl hij verder nergens probs mee heeft.. nou weet ik wat een IP ban is en precies hetzelfde... Wel vreemd he, als geen een adje hem gebanned heeft.. Wie o wie geef ik alle verdenkingen.. zeker omdat Rob de laatste dagen wordt aangevallen..
Ook al heeft hij omdat hij zelf forumsoftware aan het bouwen is zoals uit zijn sig blijkt meermalig gefucked met
www.onzinforum.nl
Ik ga dan ook contact opnemen met @home hierover en ik hoop dat ik niet de enige ben.. Verder vraag ik me af waarom zo iemand nog geen IP-Ban heeft..