ik heb een acer travelmate 200, ik heb er nu 64 mb werkgeheugen inzitten en wil die uitbreiden tot 256mb, ik ben al aan het rondkijken geweest maar ik weet niet waar ik op moet letten bij het aanschaffen van een nieuw geheugenkaartje, weet iemand waar ik op moet letten en welke modellen compitabel zijn?
Inderdaad, 144pins PC100 SDRAM SODIMM.
• Geheugen voor de TravelMate 200DX
• Geheugen voor de TravelMate 200T
Zie ook:
• Memory Suppliers
• Tiger Direct
• OEM PCWorld
• etc.
Welkom op GoT overigens
• Geheugen voor de TravelMate 200DX
• Geheugen voor de TravelMate 200T
Zie ook:
• Memory Suppliers
• Tiger Direct
• OEM PCWorld
• etc.
Welkom op GoT overigens
[ Voor 74% gewijzigd door Rone op 25-05-2005 17:33 ]
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080
http://www.ec.kingston.co...tributor=0&submit1=Search
Een van de fijnste aangezien hier ook de bankbezettingen bij staat. Heel de Kingston Memory Configurator is erg fijn.
Een van de fijnste aangezien hier ook de bankbezettingen bij staat. Heel de Kingston Memory Configurator is erg fijn.
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Het is hier op GoT de bedoeling dat je research pleegt, voordat je een topic start. Daaronder valt het raadplegen van de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum. Hier in PMG is dat dus de PMG FAQ. Je had je antwoord kunnen vinden in het Welke moet ik nemen?-gedeelte 
Aangezien je hier nieuw bent en al gelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT, raad ik je dringend aan om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] alsnog aandachtig te doornemen, incluis de onderliggende gedeelten. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Aangezien je hier nieuw bent en al gelijk de plank misslaat qua het gebruik van GoT, raad ik je dringend aan om terug te klikken naar de [faq]Registratievoorwaarden[/] alsnog aandachtig te doornemen, incluis de onderliggende gedeelten. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten
Dit topic is gesloten.
![]()