Ik ben op zoek naar een mooi tft scherm, 17 inch. Ik speel af en toe games en zit vooral veel te surfen op het internet en tekstverwerkingsprogramma's te gebruiken.
In eerste instantie dacht ik aan de Benq FP71e+, door de lage responsetijd. Ik heb hier toch vanaf gezien, omdat die niet super uit de tests kwam, en dat hun gemeten 8ms niet helemaal correct is. De kijkhoek is ook niet om over naar huis te schrijven.
Hierna zat ik te denken aan de Samsung 710T met 12 ms en een flinke kijkhoek. Omdat die al ruim een jaar op de markt is, vind ik het toch een te verouderd model.
Nu zag ik gisteren een nieuw scherm uit 2005 genaamd de SAMSUNG 721S met de volgende specs:

Formaat 17 inch
Pixel pitch 0,264 mm
Helderheid 300 cd/m²
Contrast verhouding 600:1
Reactiesnelheid 8 ms
Resolutie (max.) 1280 x 1024
Frequentiebereik
Horizontaal 30-81 kHz
Verticaal 56-75 Hz
Kijkhoek
Horizontaal 160 º
Verticaal 160 º
Overig
Keurmerk TCO '99
Aansluiting D-sub
Overige bijzonderheden de RL17ASUS beschikt ook over speakers
Gewicht 4,5 kg
Afmetingen (H x B x D) 406 x 388 x 216 mm
Op het eerste gezicht had ik echt zoiets van wauw, dit is het ideale scherm. Toen las ik iets dat mij erg teleurstelde namelijk dat het alleen maar een VGA/D-sub aansluiting heeft. Een DVI aansluiting is tegenwoordig een must have.
Mijn vraag is dus: Weten jullie of er binnenkort nog een zelfde type als bovengenoemde uitkomt alleen dan met een dvi aansluiting. En weten jullie uberhaupt wat de plannen zijn van dit jaar van Samsung wat betreft het uitbrengen van tft/lcd computerschermen?
mvg,
Mastermano
In eerste instantie dacht ik aan de Benq FP71e+, door de lage responsetijd. Ik heb hier toch vanaf gezien, omdat die niet super uit de tests kwam, en dat hun gemeten 8ms niet helemaal correct is. De kijkhoek is ook niet om over naar huis te schrijven.
Hierna zat ik te denken aan de Samsung 710T met 12 ms en een flinke kijkhoek. Omdat die al ruim een jaar op de markt is, vind ik het toch een te verouderd model.
Nu zag ik gisteren een nieuw scherm uit 2005 genaamd de SAMSUNG 721S met de volgende specs:

Formaat 17 inch
Pixel pitch 0,264 mm
Helderheid 300 cd/m²
Contrast verhouding 600:1
Reactiesnelheid 8 ms
Resolutie (max.) 1280 x 1024
Frequentiebereik
Horizontaal 30-81 kHz
Verticaal 56-75 Hz
Kijkhoek
Horizontaal 160 º
Verticaal 160 º
Overig
Keurmerk TCO '99
Aansluiting D-sub
Overige bijzonderheden de RL17ASUS beschikt ook over speakers
Gewicht 4,5 kg
Afmetingen (H x B x D) 406 x 388 x 216 mm
Op het eerste gezicht had ik echt zoiets van wauw, dit is het ideale scherm. Toen las ik iets dat mij erg teleurstelde namelijk dat het alleen maar een VGA/D-sub aansluiting heeft. Een DVI aansluiting is tegenwoordig een must have.
Mijn vraag is dus: Weten jullie of er binnenkort nog een zelfde type als bovengenoemde uitkomt alleen dan met een dvi aansluiting. En weten jullie uberhaupt wat de plannen zijn van dit jaar van Samsung wat betreft het uitbrengen van tft/lcd computerschermen?
mvg,
Mastermano
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2005 17:37 ]