[Outlook XP] wil niet afsluiten bij bepaald profiel

Pagina: 1
Acties:

• njh
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-08 15:13
dag!

ik heb iets raars, namelijk:

als ik op mijn computer outlook 2000 open en profiel X selecteer, vervolgens wat email etc en dan outlook afsluit, dan blijft het scherm met bezig met afsluiten open staan en zal vervolgens niet weg gaan.

ik sluit oulook omdat ik profiel Y wil openen en dat kan alleen maar door outlook opnieuw te openen.

het gekke is dat als ik een profiel Z aanmaak en wil switchen tussen Y & Z dat dat wel goed gaat,
hierdoor dacht ik dat het profiel niet lekker was, en zodoende het profiel verwijderd heb en een nieuwe aangemaakt (X).

Helaas loop ik dan weer tegen het hetzelfde probleem aan...

ik heb op aanraden van een collega de bestanden "outcmd.dat", "index.dat" verwijderd en de temp folders van de gebruiker gewist.
Dit helpt helaas niet (althans voor 1 of 2 keer opstarten wel)

heeft iemand dit probleem eerder gezien en kan mij helpen?

edit:
ik heb er per ongeluk outlook xp neer gezet, dit moest 2000 zijn

[ Voor 6% gewijzigd door njh op 26-05-2005 14:16 . Reden: tikfout ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Heb je alle updates al binnengehaald voor Office via http://officeupdate.microsoft.com ? Of was deze al up to date? Welke versie van Windows draait het op, en wat heb je allemaal voor mail in de box zitten? Misschien hele grote? Of misschien een mailbox die wat rare settings heeft? De hele mailbox ook al eens geleegd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• njh
sanfranjake schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 15:05:
Heb je alle updates al binnengehaald voor Office via http://officeupdate.microsoft.com ? Of was deze al up to date? Welke versie van Windows draait het op, en wat heb je allemaal voor mail in de box zitten? Misschien hele grote? Of misschien een mailbox die wat rare settings heeft? De hele mailbox ook al eens geleegd?
windows update gaat even niet aangezien ik de cd niet terplekke heb, ik probeer dit morgen te doen.
Verder is het OS windows XP pro, elk profiel bevat 4mail boxen (import, export , persoonlijke box en aog) zijn opzich forse boxen paar 1000mailtjes per box, maar geen MB's per mail hoor.
opschonen is niet echt een optie. verder geen rare settings, de boxen staan gewoon op een exchange server
ik ga hier morgen mee verder, bedankt voor de aandacht alvast

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je hebt voor Windows of Office Update geen cd nodig hoor ;)
Anders kan je de losse pakketjes downloaden, doe zijn alleen wat groter :P

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• njh
sanfranjake schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 12:16:
Je hebt voor Windows of Office Update geen cd nodig hoor ;)
Anders kan je de losse pakketjes downloaden, doe zijn alleen wat groter :P
office 2003 geinstalleerd, probleem opgelost