Toon posts:

ATX kast

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Elan Vital T5 tower, maar hij is te klein.
Nu ben ik op zoek naar een andere tower (een bigtower) maar ik weet niet welke.
Ik zat te denken aan een Aopen HQ-08
Wie kan mij helpen?

Verwijderd

Je zit precies goed te denken! :9

Verwijderd

Ik heb de HQ-08 en het is een superkast.
Alleen de Fan in de voeding draait ontzettend hard (lees kabaal)

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Is dat ding niet veel te duur. Bij de pc-boer om de hoek kun je een kast 100 piek goedkoper kopen. En de helft van die kasten maakt een tering herrie. De andere helft zegt dat z'n kast stiller is dan de cooler van de cpu.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Verwijderd

hx 08 van a open ook hele goede kast als je van een nette kast houd op je kamer

heb net gister gehaald en is echt perfect !

• slacksoff
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
ik heb een aopen en een el-cheapo. die el-cheapo kast van 95,- is gaar.... de helft van mun kaarten kan er niet recht in. en de voeding is ook een paar dagen geleden ontploft.

die aopen past alles op de milimeter nauwkeurig in.

je kunt wel een hele dure pc kopen en dan op de kast bezuinigen.. maar daar is maar 1 woord voor DOM!

je mooie thunderbird 1200 met een g-force-2 die er scheef in zit... haha.... dat is sneu

nee... betaal 5 tientjes meer voor een goeie kast... of koop een losse voeding en schroef de hele boel op een plank... das nog beter dan die goedkope kut-kastjes..

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Op donderdag 11 januari 2001 16:01 schreef slacksoff het volgende:
ik heb een aopen en een el-cheapo. die el-cheapo kast van 95,- is gaar.... de helft van mun kaarten kan er niet recht in. en de voeding is ook een paar dagen geleden ontploft.

die aopen past alles op de milimeter nauwkeurig in.

je kunt wel een hele dure pc kopen en dan op de kast bezuinigen.. maar daar is maar 1 woord voor DOM!

je mooie thunderbird 1200 met een g-force-2 die er scheef in zit... haha.... dat is sneu

nee... betaal 5 tientjes meer voor een goeie kast... of koop een losse voeding en schroef de hele boel op een plank... das nog beter dan die goedkope kut-kastjes..
Zorg dan wel voor een goede plank :P
Pagina: 1