Ik ben bezig met een stukje die gebruikt maakt van een soort lichtkrant met plaatjes. Dit werkt allemaal correct. Ook de mouseover en de mouseout werken goed zolang er beweging is met de muis. De triggers worden dan correct afgevuurd. Het probleem doet zich voor als er geen beweging weer is. Is het mogelijk om een soort van automatische trigger te maken die afgevuurd wordt zolang de muis op een van de images stil staat????
Een klein stukje van mijn coding ziet er als volgt uit:
Een klein stukje van mijn coding ziet er als volgt uit:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| function displayGame(gameName, nr){
window.status = gameName
imgname = document.getElementById(gameName)
imgname.src = 'images/eco/slidemenu/' + nr + '_on.gif'
}
function hideGame(gameName, nr) {
window.status = ""
imgname = document.getElementById(gameName)
imgname.src = 'images/eco/slidemenu/' + nr + '_off.gif'
}
<body marginwidth="0" marginheight="0" style="overflow:hidden;" bgcolor='#FFFFFF'>
<table id="TemplateTable" cellspacing="0" cellpadding="0" border="0" width="100%">
<tr>
<td id="TemplateLeftBody">
<div id='divSC0' style='position:absolute; top:0px; left:0px; z-index:25; visibility:visible; width:69px; height:86px;'><table width='69' border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td width=69px><a href='?div=cat&grp=pc-games' onMouseOver="displayGame('pc-games',1); return true" onMouseOut="hideGame('pc-games',1)">[img]'/slidemenu/1_off.gif'[/img]</a></td></tr></table></div>
<div id='divSC1' style='position:absolute; top:0px; left:69px; z-index:25; visibility:visible; width:69px; height:86px;'><table width='69' border=0 cellspacing=0 cellpadding=0><tr><td width=69px><a href='?div=cat&grp=ps-2' onMouseOver="displayGame('ps-2',2); return true" onMouseOut="hideGame('ps-2',2)">[img]'/slidemenu/2_off.gif'[/img]</a></td></tr></table></div>
</td>
</tr>
</table>
<script>startScroll();loadVisibleDiv();</script>
</body> |