Toon posts:

[MySQL] Limieten MySQL database

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de hele site van MySQL en het internet afgezocht naar het antwoord, maar niets kunnen vinden waar ik echt wat aan had.

Mijn vraag:
Wat zijn de harde limieten van MySQL, hoeveel queries per seconde, hoeveel connecties en de grootte van de database. Ik bedoel hiermee niet de limieten afhankelijk van het soort server, maar de echte harde limieten van MySQL zelf.

mvg,

Bert

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 13:59:
Ik heb de hele site van MySQL en het internet afgezocht naar het antwoord, maar niets kunnen vinden waar ik echt wat aan had.

Mijn vraag:
Wat zijn de harde limieten van MySQL, hoeveel queries per seconde, hoeveel connecties en de grootte van de database. Ik bedoel hiermee niet de limieten afhankelijk van het soort server, maar de echte harde limieten van MySQL zelf.

mvg,

Bert
Lijkt me (que queries/sec, connecties) gewoon beperkt door je systeem (dus zeg maar "onbeperkt" zolang je hardware het trekt). Qua grootte denk ik, maar dat weet ik niet zeker want ik doe nooit iets met MySQL, dat je die limieten ook niet erg snel zult bereiken (ergens in de vele vele Gb's* denk ik).
Mocht ik er langs zitten dan hoor ik dat graag ;)

Overigens lijkt het me stug dat het niet op hun site staat (ergens), dus ik zal eens kijken of ik iets kan opduikelen...

edit:
* Tb's dus volgen Sybr_E-N :Y)

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 25-05-2005 14:10 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Sybr_E-N
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 19:22
Je hebt de Reference Manual al doorgenomen?
Over de grootte voor tabellen, kwa gigabytes, staat er wel hen een en ander in.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-08 12:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

* NMe denkt dat ze hier in Software Algemeen wat meer vanaf weten. :)

PW>>SA

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.