voor badmutsje

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Badmutsje had wat onvrede met hoe een post van mij gemod is. Zie hier. Ik hoop hem over te halen hier te posten.
(Hij heeft het forum iig al gevonden)
--------
ik ga vandaag trouwens vroeg naar huis, dus als ik niet meer reageer zal er morgen vast wel een reactie van mij hierbij komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Om met mijn eigen verdediging te beginnen:

Ik kan er niets aan doen dat mijn post zo hoog gemod werd. Ik vond +2 de beste score. Maar als men het blijkbaar erg interessant vindt dan krijg je een +3. +4 is inderdaad veel te veel. Dan mag je gerust overgewaardeerd geven. (Vanaf +3 had dat dus ook best gemogen). Dat vind ik geen enkel probleem.

Voor die post van Unknown geldt hetzelfde. Ik vond het een +2 post, omdat dit onderwerp wel erg vaak aan de orde komt. Maar als blijkbaar toch veel mensen het erg interessant vinden dan zetten die hem gewoon weer op +3. Maakt mij niets uit hoor. Ook hier geldt weer dat ik +4 echt teveel zou vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Het is trouwens meer een indicatie van het niveau van de bezoekers tegenwoordig dat zowel ik als Unknown op +3 konden komen, terwijl +2 voor de ervaren bezoeker duidelijk het beste was.

Ik ben dan wel zo hypocriet te vragen iemand anders omlaag te zetten, maar dat vraag ik niet voor mezelf >:)
Maar als jij dat dus hier vraagt "Die post van irrelevant is overgewaardeerd, doe er eens wat aan" en het is idd zo, dan gebeurt dat ook gewoon hoor.

Het lijkt er sterk op of dat nu ook gebeurd is. Ik sta nu op 2 en jij op 0. Unknown nog op +3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Om dat dit persoon blijkbaar niet normaal kan reageren:
zet dit dan ook maar ff op flamebait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:51

GaMeOvEr

Is een hork.

It's done.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
AAARRGH!!

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=247860

Kap dan eens met dat klote geflame en kom eens met argumenten dan. Ik heb hier geprobeerd mijn kant van het verhaal uit te leggen en jij loopt alleen maar te kutten.
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Een Trolletje erbij. (en nog een uitleg, in de hoop dat helpt.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Als íe hierzo niet komt en blijft doortrollen zullen we maar 's een Adje aankijken. Dit soort types hoeven we niet op deze site.

Voor het zeiken is dit forum bedoeld en nu zit hij Tnet ver verzieken met gezeik op dit forum, terwijl meneer niet hier durft te komen blijkbaar.
Of hij weet niet hoe hij moet registreren, maar dan is het geen echte tweaker en is een kick zowiezo makkelijker ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Hij is geloof ik nog niet overtuigd dat wij het echt langer volhouden dan hij.

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=247919

Punish him! >:)
(Wel erg dit)

Een tip (omdat badmutsje denkt dat ik politieagentje speel) : er is op t.net zoiets als een reactie update tracker. En als je daarin "VIA 4-in-1 drivers vergeleken" ziet staan is er een goede kans dat er weer een post van ons mutsje is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
Of zou hij toch slimmer zijn dan wij? Er hebben ondertussen al wel veel mensen gereageerd in die thread...
:?

:z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het moet maar eens afgelopen zijn.

Badmutsje, als je nou slim bent, dan reageer je hier, in dit forum, dan kunnen we het eens over hebben. Da's beter dan dat iedereen jouw flames moet lezen op T.net, geloof me, de helft zal er geen f*ck van snappen waar je het over hebt.

Dat oeverloze gezeur op T.net dient niemand, scheelt moderators ook weer een hoop frustratie als je het daar laat.

Voordat je gaat roepen dat ik ook eeb vriendje ben van... of dat ik ook op de schijtlijst sta (hetgeen niet zo is), jouw manier van reageren op T.net vraagt, nee schreeuwt, gewoon om naar bededen gemod te worden.

This is the place!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
TgF trapt er na mijn waarschuwing nog in! Alweer een die-hard modder die reageert in die thread. Zo krijgen we hem nooit meer omlaag. Die laatste staat ook nog steeds niet op -1.
Als er nog iemand anders is die dit leest: help ajb even mee.

Het is toch niet nodig om op t.net te reageren? Je ziet duidelijk aan zijn posts dat hij deze thread ook gewoon leest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Irrelevant:

Ik trap nergens is, ik heb hem in

http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=247919

gecorrigeerd met een -1, die heb ik daarnet toegelicht en daarna heb ik op bovengenoemde draad. Ik heb geen zin om iedere keer een posting van hem in de gaten te gaan zitten houden. Mijn reactie op T.net is net als die van GaMeOvEr opvoeddend en hulpvaardig bedoeld.

Ik ga echt niet zitten filteren op één specifieke user en het is ook geen wedstrijd om als die-hard modders iemand beneden 0 te krijgen.

Je moet je uitspraken denk ik een beetje nuanceren, voor jet het weet zitten we weer met het gelazer van een tijdje terug.

Kijk, ik snap wel wat je stelling is en daar ben ik het ook wel mee eens, ik denk alleen dat je het een beetje genuanceerder moet brengen om vooral niet de suggestie te wekken dat het hier gaat op de manier van "u vraagt, wij draaien...".

Ik mod en reageer altijd hetzelfde en als ik wil reageren in een draad doe ik dat ook, dan kan ik er mischien niet meer aan bijsturen, maar dan vertrouw ik op mijn medemodders.

Aan de andere kant geloof ik niet dat hij er mee zit als ie iedere keer op -x komt te staan (zijn opmerkingen lezend), als niets meer helpt kan er altijd nog mailverkeer aan te pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik ben het met TgF eens.

(Da's bondig he ? ;) )

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
TgF: je hebt helemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik weet niet met wie ik het eens ben.

Ik zie alleen iemand op de andere oever naar ons toeschreeuwen dat we een stelletje mafkezen zijn en zie ook dat heel tweakend Nederland een ander idee krijgen over ons.

Ik plaats nooit commentaar betreffende moderaties in nieuwspostingen (=overbodig namelijk), dus zul je mij daar niet zien. Ik hoop alleen dat onze Lieve Adjes er iets mee kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badmutsje loopt te flamen om het flamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 15:01 schreef irrelevant het volgende:
TgF: je hebt helemaal gelijk.
Mij hoor je er verder niet meer over, maar thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irrelevant
  • Niet online
(overleden)
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=247989

Kijk, dat is nou heel wat beter. Daar hebben we wat aan!
Dat is gewoon simpel gezegd vriendjespolitiek, anders is niet mogelijk
Juist niet. Mijn vriendjes hier zouden zoiets nooit op 4 zetten. Wij zijn juist sssstrengngng....
Voor de waarde van de postings zou ik zeggen: Unknown 2 punt, irrelevant 1 punt
Dan hebben we daar een meningsverschil, maar dat mag natuurlijk.

En die post van Jaymz was echt geen flame.
Zelf (al klinkt dit raar) op GOT om aanpassing van zijn +4 moeten vragen
Klopt. Maar ik ben principieel hypocriet uit modpuntgeilheid.
Als jullie in het vervolg weer een reactie van iemand zien met gelijke strekking als die van mij, reageer dan anders.
b.v.
Yep, je heb helemaal gelijk pietjepuk.
Deze posting is duidelijk geen +4 waard.
Dat zeg ik dus ook, dat die post van mij geen +4 waard was. Alleen moeten zulke discussies niet op t.net maar hier. Vandaar.
Om deze thread zuiver (on-topic) te houden verzoek ik je geen reactie(s) meer te geven hier.
LOL! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Badmuts: bedankt dat je de moeite hebt genomen mijn reactie op T.net te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-09 12:57

Floor-is

5.2

Rick: Bedankt voor het uitdelen van een waarschuwing aan Badmutsje :)

Bericht hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ja Rick, bedankt ! ;)

Aannames zijn fataal.

Pagina: 1