Irrelevant:
Ik trap nergens is, ik heb hem in
http://tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=247919
gecorrigeerd met een -1, die heb ik daarnet toegelicht en daarna heb ik op bovengenoemde draad. Ik heb geen zin om iedere keer een posting van hem in de gaten te gaan zitten houden. Mijn reactie op T.net is net als die van GaMeOvEr opvoeddend en hulpvaardig bedoeld.
Ik ga echt niet zitten filteren op één specifieke user en het is ook geen wedstrijd om als die-hard modders iemand beneden 0 te krijgen.
Je moet je uitspraken denk ik een beetje nuanceren, voor jet het weet zitten we weer met het gelazer van een tijdje terug.
Kijk, ik snap wel wat je stelling is en daar ben ik het ook wel mee eens, ik denk alleen dat je het een beetje genuanceerder moet brengen om vooral niet de suggestie te wekken dat het hier gaat op de manier van "u vraagt, wij draaien...".
Ik mod en reageer altijd hetzelfde en als ik wil reageren in een draad doe ik dat ook, dan kan ik er mischien niet meer aan bijsturen, maar dan vertrouw ik op mijn medemodders.
Aan de andere kant geloof ik niet dat hij er mee zit als ie iedere keer op -x komt te staan (zijn opmerkingen lezend), als niets meer helpt kan er altijd nog mailverkeer aan te pas komen.