Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

trojan probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zit me een serieus probleem

kheb al hitmanpro geprobeerd en al online scanners en trojan scanners. adware etc...

Maar krijg nog altijd meldingen van trojans en in mijn favorieten komt er altijd search te web
het probleem zit hem vooral in internet explorer firefox doet niets kheb internet explorer al is terug proberen te installeren helpt niet kan ook mijn homepagina niet meer instellen die is about:blank

Macfee geeft altijd weer dat het deleted si maar krijgt het precies niet weg.

Name: appgv32.exe
Folder: C:\WINDOWS\system32\appgv32.exe
Dected as: Downloader-YK
Type: Trojan

Name: apphi32.exe
Folder: C:\WINDOWS\apphi32.exe
Dected as: Generic Downloader.f

Name: atlek32.exe
Folder: C:\WINDOWS\atlek32.exe
Dected as: Downloader-YK

en het blijft zo maar doorgaan...

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Probeer eens een andere virusscanner (zoals Kaspersky AV met extended bases), wellicht dat je het daar wel mee kan verwijderen. Anders kan je ook in de de veilige modus proberen te booten en daar de files verwijderen. :)

Signature

• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:09
www.avast.com

home versie is gratis :)

met deze lukt het in iedergeval :P

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Leapmotor B10 Design Pro Max 67,1 kWh

Verwijderd

Topicstarter
heb ik allemaal al geprobeerd en krijg het daarmee niet verwijderd

andere voorstellen?

• Eichii
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-09-2017
Kinkt misschien stom, maar ik heb laatst nog het programma "ewido security suite" in handen gekregen en ik moet zeggen dat hij ook wel een paar trojans blokkeerde en vage virussen verwijderde.

Je kan het proberen. Niet geschoten (op trijans en virussen) is altijd mis. ;)

Verwijderd

Topicstarter
ziet er wel handig uit

maar weet er iemand een oplossing om die trojans voorgoed te verwijderen wordt er echt onnozel van mijn pc draait serieus traag er door

• JoostMartijn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-04 15:22
Norton Antivirus 2005 pakt ook wel vaak Trojan's aan. Misschien dat het je daarmee lukt

Windsoft

Verwijderd

Topicstarter
ewido security suite heeft er voorlopig al vijftien verwijderd en zit nog maar aan 6%

nog even afwachten wat het geeft.

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-11 12:50
Start eens op in veilige modus en zet dan je virusscanners eens aan. 'k Denk dat je daarmee een stuk verderkomt.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• CyberThijs
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:51
Vergeet niet om in veilige modus te scannen hé! enkel zo kan je virusscanner zonder al te veel problemen virussen op een treffelijke manier verwijderen!
Pagina: 1