Ik heb al aardig wat gezocht, maar ik kan hier weinig over vinden. Vandaar dat ik mijn vraag hier even in versimpelde vorm neerzet.
Stel ik heb de volgende class:
Als ik deze class nu ergens in mijn code gebruik, en tijdens debuggen hou ik mijn muis boven een instantie van deze class, dan staat er: "c1= Class1". Nu wil ik eigenlijk dat er staat: "c1=[de waarde van ToString()]". Ik neem aan dat hier een soort van designer attribuut voor is ofzo, maar ik kan er niets over vinden. Wie o wie weet het wel?
Stel ik heb de volgende class:
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
| public class Class1 { private string _s1; private string _s2; public Class1() { } public string S1 { get{ return _s1; } set{ _s1 = value; } } public string S2 { get{ return _s2; } set{ _s2 = value; } } public override string ToString() { return string.Concat( _s1, _s2 ); } } |
Als ik deze class nu ergens in mijn code gebruik, en tijdens debuggen hou ik mijn muis boven een instantie van deze class, dan staat er: "c1= Class1". Nu wil ik eigenlijk dat er staat: "c1=[de waarde van ToString()]". Ik neem aan dat hier een soort van designer attribuut voor is ofzo, maar ik kan er niets over vinden. Wie o wie weet het wel?