Ik heb totaal 3 pc,s
Daarvan waren ze alle 3 met het internet verbonden via de router.
Maar opeens deed 1 pc het niet meer.
Dus ik ging even onderzoeken wat het probleem was.
Ik had eerst de ontvanger(zender) omgewisseled maar dat was het ook niet.
Toen heb ik de netwerk kaart uit de pc gehaald en om gewisseld met een pc waarvan het internet het wel deed.
Na deze tehebben getest deed ie het nog niet dus ik deed de netwerk kaart weer terug in de pc.
En start die pc op.....En opeens doet die verbinding het ook niet meer.
Nu zit ik dus met 2 pc,s die geen internet hebben.
Bij de ene pc gaf hij op eens aan dat er wel een netwerk was maar er geen verbinding mee kon maken vanwegen Firewall of iest dergelijks.
Nu weet ik dus niet hoe ik die uit kan zetten zodat deze wel verbinding krijgt.
Maar nu is het grotste probleem dat die ene pc dus helemaal zonder internet zit of netwerk verbinding.
Als ik bij CMD check met IPCONFIG dan krijg ik tezien
MEDIUM ONTKOPPELD.
Maar hoe kan dat nou want er is in precipe niks gebeurt met die pc gebeurt alleen netwerk kaarten omgewisseld en weer terug op de zelfde plek gedaan.
Kan mij ook iemand vertellen waarom het MEDIUM Ontkoppeld is terwijl het gewoon zit aangesloten.
Ik krijg trouwens ook geen IP,s
Daarvan waren ze alle 3 met het internet verbonden via de router.
Maar opeens deed 1 pc het niet meer.
Dus ik ging even onderzoeken wat het probleem was.
Ik had eerst de ontvanger(zender) omgewisseled maar dat was het ook niet.
Toen heb ik de netwerk kaart uit de pc gehaald en om gewisseld met een pc waarvan het internet het wel deed.
Na deze tehebben getest deed ie het nog niet dus ik deed de netwerk kaart weer terug in de pc.
En start die pc op.....En opeens doet die verbinding het ook niet meer.
Nu zit ik dus met 2 pc,s die geen internet hebben.
Bij de ene pc gaf hij op eens aan dat er wel een netwerk was maar er geen verbinding mee kon maken vanwegen Firewall of iest dergelijks.
Nu weet ik dus niet hoe ik die uit kan zetten zodat deze wel verbinding krijgt.
Maar nu is het grotste probleem dat die ene pc dus helemaal zonder internet zit of netwerk verbinding.
Als ik bij CMD check met IPCONFIG dan krijg ik tezien
MEDIUM ONTKOPPELD.
Maar hoe kan dat nou want er is in precipe niks gebeurt met die pc gebeurt alleen netwerk kaarten omgewisseld en weer terug op de zelfde plek gedaan.
Kan mij ook iemand vertellen waarom het MEDIUM Ontkoppeld is terwijl het gewoon zit aangesloten.
Ik krijg trouwens ook geen IP,s