Ik moet voor school 2 C++ programmatjes programmeren.
Om mijn onvoldoende cijfer op te halen.
Ik snap geen zak van C++ en voor iemand die hier kennis in heeft is dit 30min per programma werk.
Wie zou mij hiermee willen/kunnen helpen.
Ik betaal natuurlijk voor je diensten!
email/msn : datdachtikniet@neehoor.invalid
Met vriendelijke groet,
Patrick
Opdr 1 moet in C++ worden geprogrammeerd!
Bij het ontwerp van een tuin wil je graag de oppervlakte van de vijver, paden, gras en border weten
Maak daarom een tuin ontwerp en bereken met behulp van rechthoeken en cirkels de oppervlakte van de paden, gras , tuin , vijver
Maak een rechthoekige tuin met minimaal 1 pad, een terras , een grasveld en een ronde vijver
Bereken daarna welk oppervlak er overblijft om planten neer te zetten...
Opdr 2 moet in C++ worden geprogrammeerd!
Kies 1 van de 3 programmeer opdrachten…
1.Opslag van gegevens van klanten van een slager.
Je slaat de naam en max 4 gekochte producten van een klant op.
2. Opslag van gegevens van een bibliotheek. Je leent boeken en de gegevens worden geregistreerd(max 3 titels per keer) Je brengt ook alle boeken gelijktijdig weer terug.
3. Een grafische weergave van een reeks getallen(mag in tekstscherm) Sla de gegevens ook op in een bestand zodat je ze een tweede keer kunt gebruiken.
Om mijn onvoldoende cijfer op te halen.
Ik snap geen zak van C++ en voor iemand die hier kennis in heeft is dit 30min per programma werk.
Wie zou mij hiermee willen/kunnen helpen.
Ik betaal natuurlijk voor je diensten!
email/msn : datdachtikniet@neehoor.invalid
Met vriendelijke groet,
Patrick
Opdr 1 moet in C++ worden geprogrammeerd!
Bij het ontwerp van een tuin wil je graag de oppervlakte van de vijver, paden, gras en border weten
Maak daarom een tuin ontwerp en bereken met behulp van rechthoeken en cirkels de oppervlakte van de paden, gras , tuin , vijver
Maak een rechthoekige tuin met minimaal 1 pad, een terras , een grasveld en een ronde vijver
Bereken daarna welk oppervlak er overblijft om planten neer te zetten...
Opdr 2 moet in C++ worden geprogrammeerd!
Kies 1 van de 3 programmeer opdrachten…
1.Opslag van gegevens van klanten van een slager.
Je slaat de naam en max 4 gekochte producten van een klant op.
2. Opslag van gegevens van een bibliotheek. Je leent boeken en de gegevens worden geregistreerd(max 3 titels per keer) Je brengt ook alle boeken gelijktijdig weer terug.
3. Een grafische weergave van een reeks getallen(mag in tekstscherm) Sla de gegevens ook op in een bestand zodat je ze een tweede keer kunt gebruiken.
[ Voor 2% gewijzigd door blaataaps op 25-05-2005 11:47 ]