Toon posts:

Asus CUSL2 of CUSL2-C

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik niet naar centen kijk, wat is dan de beste keuze? Het gaat mij ook om de keuze tussen 815E en 815EP chipset.

Please advise!

ThanX!

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Nu online

johnwoo

3S-GTE

Paar verschillen:

CUSL2 vs. CUSL2-C
- Wel onboard graphics vs. geen onboard graphics
- AGP Pro vs. AGP 4x slot
- Max 512MB SDRAM vs. max 1.5GB SDRAM
- 2 CNR vs. 1 CNR slot

Aangezien je de onboard gfx, het AGP Pro slot en het extra CNR slot toch niet gebruikt kun je beter de -C nemen: daar kan meer geheugen in en hij is goedkoper.
Voor de rest zijn ze identiek dacht ik.

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• worsie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-02-2025
Op donderdag 11 januari 2001 15:57 schreef johnwoo het volgende:
Paar verschillen:

CUSL2 vs. CUSL2-C
- Wel onboard graphics vs. geen onboard graphics
- AGP Pro vs. AGP 4x slot
- Max 512MB SDRAM vs. max 1.5GB SDRAM
- 2 CNR vs. 1 CNR slot

Aangezien je de onboard gfx, het AGP Pro slot en het extra CNR slot toch niet gebruikt kun je beter de -C nemen: daar kan meer geheugen in en hij is goedkoper.
Voor de rest zijn ze identiek dacht ik.
- klopt. Plus voor de CUSL2-C, je doet er toch niets mee.
- Beiden zijn AGP 4X, maar de CUSL2 heeft een AGP-Pro slot en de CUSL2-C een gewoon AGP slot (ik denk at je dat ook probeert te zeggen, maar je kan het verkeerd interpreteren ;)). Plus voor de CUSL2, die AGP Pro kan je misschien nog wel eens nodig hebben in de toekomst.
- NOT Hier is wel meer verwarring over, maar ook de 815EP (CUSL2-C dus) chipset ondersteund gewoon 512MB, geen 1.5GB. Kijk ook maar bij Asus. Geen verschil dus.
- Klopt. Da's dus een plus voor de CUSL2-C in mijn ogen. Je doet er toch niets mee.

Voordeel voor de CUCSL-2: die ondersteund zowel PPGA als FC-PGA processoren. De CUSL2-C ondersteund alleen FC-PGA. Handig om te weten als je een oude processor mee wilt nemen naar dit bordje.