Toon posts:

dvd recorder praxis 149 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag bij de praxis een dvd recorder voor 149 euro. een mooie prijs om lekker op te kunnen nemen en zonder reclame weer kijken e.d.

maar kan ik de dvd die ik opneem in een andere dvd speler afspelen? of op de computer bekijken met een tool misschien?

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Tegenwoordig hebben we hier een topic voor waar je alle bouwmarkten aanbiedingen kan plaatsen :
[rml]Goedkope aldi/lidl/bouwmarkt/etc AV aanbiedingen [ Deel 9][/rml]

Ik denk dat je er overheen hebt gekeken :)

En ja, je kan opgenomen dvd's vaak afspelen in andere dvdspelers en dus ook bekijken met je pc.
Daarvoor heb je iets nodig als WMP, PowerDVD en/of WinDVD

[ Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 25-05-2005 10:16 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:05
Ik heb de speler gezien (werk bij praxis) ziet goed uit, goede kwaliteit alleen onbekend merk, voor gewoon opnemen etc (vervanger videorecorder :? ) is het een prima ding. En ja je kunt de schijfjes afspelen op andere spelers/computer. (getest icm lcd 51 cm die in aanbieding is :D )

[ Voor 10% gewijzigd door asfaloth_arwen op 25-05-2005 10:19 ]

Specs

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 11:42

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

De blokker heeft er eentje die niet alleen dvd's opneemt, maar ook nog iets met Divx doet. Voor hetzelfde bedrag.

Overigens heb ik ooit een budget dvdrecorder geprobeerd, en dat doe ik nooit meer. De ingangen en AD converters waren zo slecht, het beeld zag er flets en wazig uit, terwijl wij een perfect satellietsignaal hadden.

Verwijderd

Topicstarter
het ging mij minder om de aanbieding maar ik was meer benieuwd naar of je het opgenomen matteriaal ook op een andere dvd speler/computer kan bekijken. vandaar dit topic.

vroeger was het toch het geval dat dit niet kon? of is dat een gerucht en doen alle dvd recorder's het op een dvd speler?

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:54

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Koop alsjeblieft voor 40 euro meer een philips ofzo... Scheelt denkik een hoop gezeik :X

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:32

JvS

Ik heb hem zelf ook

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.