May the force be with you!!
Volgens mij is er geen gratis newsreader met een supersearch.
Ik gebruik nu zelf http://www.binsearch.info/ icm. grabit.
Via die site kun je zoeken en daarmee een nzb maken, deze kun je dan direct laten openen in grabit.
Ik gebruik nu zelf http://www.binsearch.info/ icm. grabit.
Via die site kun je zoeken en daarmee een nzb maken, deze kun je dan direct laten openen in grabit.
Who is John Galt?
Gratis programma's met gratis supersearch zijn er denk ik niet. Maar je kunt ook gewoon nzb search sites (eweka heeft 1 geloof ik) gebruiken om een nzb te maken, die je kunt importeren in Grabit. Dit is iets omslachtiger dan een in het programma ingebakken functie, maar als het gratis moet heb je niet veel keus denk ik.
Edit: net iets te laat
Edit: net iets te laat
[ Voor 6% gewijzigd door tweak_dude op 25-05-2005 10:14 ]
Volgens mij is 'Supersearch' een term die geintroduceerd is door Shemes; een gratis alternatief lijkt me dan ook lastig te vinden. Je vraag kan echter niet opgelost worden met een stuk software omdat je vraag zich richt op een dienst. Met alleen software kun je dit niet bereiken. Ik verplaats je topic daarom met een titeledit 
Goede gratis newsreader met supersearch > Gezocht: Gratis alteratief voor Supersearch? *
SA > IT
Goede gratis newsreader met supersearch > Gezocht: Gratis alteratief voor Supersearch? *
SA > IT
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Is Supersearch niet een uitvinding van Spiril, de geestelijk vader van Newsleecher?Spider.007 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:23:
Volgens mij is 'Supersearch' een term die geintroduceerd is door Shemes
SA > IT
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Heb zelf een licensie voor newsleecher dus persoonlijk geen problemen. Maar voordat ik een licensie had gebruikte ik het programma nzb leecher. Is op google wel te vinden.
Bij mij werkt Grabit search (of als jij het supersearch) wilt noemen gewoon hoor!
En ik gebruik 1.5.2 Beta, deze werkt prima hier!
Bij Newsleecher werkt supersearch echter niet meer, maar ook daarmee kun je gewoon zoeken hoor.
Voeg de groep toe waarin je moet zoeken, en gebruik dan gewone search, ook hartstikke effectief!
Bij Newsleecher werkt supersearch echter niet meer, maar ook daarmee kun je gewoon zoeken hoor.
Voeg de groep toe waarin je moet zoeken, en gebruik dan gewone search, ook hartstikke effectief!
Wanna play?
De grabit search werkt nog maar 4x per dag tenzij je een abonnement neemt.F-Tim schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:37:
Bij mij werkt Grabit search (of als jij het supersearch) wilt noemen gewoon hoor!
Who is John Galt?
Het gaat dan ook over de 1.5.3 Beta daar werkt hij maar maximaal 5x per dag in met 1.5.2 Beta zou alles gewoon moeten werken zoals vanoudsF-Tim schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:37:
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Helaas, het is client onafhankelijk, de limiet geldt dus voor alle versies.ShadowBumble schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:38:
Het gaat dan ook over de 1.5.3 Beta daar werkt hij maar maximaal 5x per dag in met 1.5.2 Beta zou alles gewoon moeten werken zoals vanouds
Who is John Galt?
zou wel heel makkelijk zijn; gewoon niet upgradenjustmental schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:40:
[...]
Helaas, het is client onafhankelijk, de limiet geldt dus voor alle versies.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Draai ook nog met versie 1.5.2 maar die werkt inderdaad maar een beperkt aantal keren per dag.
Vond het zo ideaal, geen groepen updaten en gewoon makkelijk zoeken.
Vond het zo ideaal, geen groepen updaten en gewoon makkelijk zoeken.
May the force be with you!!
Gewoon Newsleecher kopen (Het is je geld dubbel en dwars waard)
Kies er dan zelf voor of je een abonnement wil van 2 jaar zonder supersearch en gebruik gewoon BinSearch
Of kies voor een 1 jarig abonnement met supersearch..
Ik heb zelf gekozen voor een 2 jarig abonnement zonder supersearch, BinSearch werkt wat mij betreft perfect.
Kies er dan zelf voor of je een abonnement wil van 2 jaar zonder supersearch en gebruik gewoon BinSearch
Of kies voor een 1 jarig abonnement met supersearch..
Ik heb zelf gekozen voor een 2 jarig abonnement zonder supersearch, BinSearch werkt wat mij betreft perfect.
Pagina: 1