Ik heb op mijn nieuwe pc een oude tulip monitor aangesloten en hij geeft erg vaag beeld. Windows ziet de monitor als een default monitor. Ik heb nog een pc met dezelfde monitor en hier ben ik erachter gekomen dat de "hyundai deluxscan 17b+" daar ingesteld is en dat het allemaal perfect werkt daar. Op mijn nieuwe pc probeer ik dus ook deze drivers te instaleren maar dit wil nog niet lukken.
Als ik eerst de default monitor deinstalleer en vervolgens zoek naar nieuwe hardware komt de default monitor weer terug. Ik heb geprobeerd om handmatig de monitor te installeren via "add hardware" maar hier is nergens een monitor te vinden in de lijst met apparaten die ik kan toevoegen. Als ik handmatig verwijs naar de driver file die ik via hyundai opgezocht heb (DELUX1.INF) meldt windows fijn dat er geen info over mijn hardware in de driver file staat.
is er nog een andere manier om handmatig een .inf te instaleren?
Als ik eerst de default monitor deinstalleer en vervolgens zoek naar nieuwe hardware komt de default monitor weer terug. Ik heb geprobeerd om handmatig de monitor te installeren via "add hardware" maar hier is nergens een monitor te vinden in de lijst met apparaten die ik kan toevoegen. Als ik handmatig verwijs naar de driver file die ik via hyundai opgezocht heb (DELUX1.INF) meldt windows fijn dat er geen info over mijn hardware in de driver file staat.
is er nog een andere manier om handmatig een .inf te instaleren?