Toon posts:

[PHP] na CTRL+F hangt browser

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Goedendag,

Wanneer ik CTRL+F doe op mijn site [mbr][norml]http://www.disney.com[/][/], dan hangt mijn browser (iexplorer).
Ik heb geen idee wat het is, maar ik heb het al op 3 computers geprobeerd.

Kan het iets zijn in een script ofzo? 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door NMe op 24-05-2005 23:52 . Reden: Ongewenste content ]

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-04 22:07

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Goedendag.

Wanneer je hier op GoT wil posten, dan wordt er van je verwacht dat je eerst de FAQs leest:
Het algemeen beleid
P&W FAQ - De "quickstart"

Met beide documenten lijk je niet bekend te zijn, en daarom sluit ik je topic. Bovendien wordt er vanaf je site gelinkt naar ongewenste content, iets wat we hier op GoT al helemaal niet toestaan.

Als er wat mis is in je script, dan zit het sowieso niet in PHP, maar in je Javascript.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Ik geloof niet dat dit uberhaupt iets met de php te maken kan hebben doordat dat volledig afgeschermd is van je browser. Vandaar dat het hier fout geplaatst is en dichtgaat.

Daarenboven wordt een topic van drie regels tekst gezien als een niet voldoende uitgelegde probleemstelling en zeker met een verwijzing naar een "mijn site" zijn er mensen die heel snel 'spam!' roepen.

Je zult je html, javascript en dergelijke client-side zaken uit moeten vegen om te achterhalen of het daar aan ligt. Je php kan je verder gevoeglijk vergeten, op de output na dan.

[edit]
En natuurlijk sluit NMe het net voor me.

[ Voor 5% gewijzigd door ACM op 24-05-2005 23:54 ]

Dit topic is gesloten.