Bonjour eenvoudige lieden,
Ik ben van plan binnenkort een externe harddsik te kopen (deze) om mijn muziek op op te slaan. Dit i.v.m. nog 1GB vrij en de rest ongeveer vol aan muziek
Ik gebruik nu al een hele tijd iTunes, ook om mijn iPod mee te syncen. Ik weet dat het vrij lastig is je iTunes Library "extern te bewaren" (op een server, externe HD e.d.) maar dat wil ik niet. Wat ik wil is al mijn muziek op mijn externe HD zetten, en het daarvandaan in iTunes zetten (de library komt dan dus gewoon op de vaste HD). Kan dit? En dan bedoel ik:
-Ex. HD met muziek aansluiten en nummers in iTunes zetten
-Ex. HD loskoppelen
-Dag later Ex. HD weer aansluiten en vanuit iTunes nummers spelen
Gaat dit gewoon in iTunes? Of, iets concreter miss.: kan je iTunes library verwijzen naar bestanden op een loskoppelbare schijf? En zoja, kan je dan ook syncen met iPod (dus externe schijf-->iTunes-->iPod)?
(hierbij mag u ervanuitgaan dat ik de externe HD een vaste driveletter geef
)
Ik ben van plan binnenkort een externe harddsik te kopen (deze) om mijn muziek op op te slaan. Dit i.v.m. nog 1GB vrij en de rest ongeveer vol aan muziek
-Ex. HD met muziek aansluiten en nummers in iTunes zetten
-Ex. HD loskoppelen
-Dag later Ex. HD weer aansluiten en vanuit iTunes nummers spelen
Gaat dit gewoon in iTunes? Of, iets concreter miss.: kan je iTunes library verwijzen naar bestanden op een loskoppelbare schijf? En zoja, kan je dan ook syncen met iPod (dus externe schijf-->iTunes-->iPod)?
(hierbij mag u ervanuitgaan dat ik de externe HD een vaste driveletter geef
[ Voor 5% gewijzigd door sjaakaq op 24-05-2005 23:21 ]
leoaq.fm // Jeune Loop