ach...in een volgend leven lach je er om!
Verwijderd
Staan wel op dezelfde server en zijn allebei van Fempie maar het wachtwoord van de één werkt niet meteen bij de ander.
(te laat)
(te laat)
Ik had anders bij beide hetzelfde passwd (zelf gedaan geloof ik) en dat van tweakers (dus niet van GoT) werkte ook ineens niet meer. (Dus maar ff opnieuw 1 laten meelen)
Ik ben fan van dingen
Verwijderd
OMG dat wist ik nog nietOp donderdag 11 januari 2001 15:26 schreef Mark Timmer het volgende:
Staan wel op dezelfde server en zijn allebei van Fempie maar het wachtwoord van de één werkt niet meteen bij de ander.
maar hij accepteert geen enkel emailadres om mijn password te laten melen. Zou dan de hele gebruiker "0siris" weg zijn?
ik bedoel: als ik een nieuwe gebruiker 0siris probeer aan te maken, krijg ik dit te zien:
Deze username is al door iemand anders geregistreerd. Sorry, maar je zult iets nieuws moeten verzinnen... (druk op back / alt <- om terug te keren naar de registratie pagina)
m.a.w. ik BESTA er nog steeds, alleen is mijn password anders, en kan ik het mezelf niet meer laten toemelen, omdat geen enkel logisch emailadres het nog doet! Ik snap OOK wel dat de passwords van het forum niet werken voor de reakties e.d., maar ik ben gewoon benieuwd wat hier nou misging
Deze username is al door iemand anders geregistreerd. Sorry, maar je zult iets nieuws moeten verzinnen... (druk op back / alt <- om terug te keren naar de registratie pagina)
m.a.w. ik BESTA er nog steeds, alleen is mijn password anders, en kan ik het mezelf niet meer laten toemelen, omdat geen enkel logisch emailadres het nog doet! Ik snap OOK wel dat de passwords van het forum niet werken voor de reakties e.d., maar ik ben gewoon benieuwd wat hier nou misging
Je hebt een nieuw pass in je mailbox liggen.
Professioneel Hyves-weigeraar
Pagina: 1