wel toegang forum, geen toegang reacties

Pagina: 1
Acties:

• 0siris
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-02 23:33
tja, ik kan dus geen reacties meer geven op het nieuws, dan zegt-ie dat combo username/pass niet klopt, terwijl ik met diezelfde combo hier nu wel iets post!
Ik heb er al iets over gelezen, namelijk dat dat op magische wijze is gebeurd, MAARR..hij accepteert nu ook niet meer een van mijn vele emailadressen om me een password toe te laten melen. Nu kan ik wel een nieuwe nick nemen enzo, maar da's toch niet zo leuk.
Wat kan ik hier aan doen?

ach...in een volgend leven lach je er om!

Verwijderd

dit forum staat toch niet in verbinding met t.net? of wel?

• Chaos
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Nope, je moet je voor t.net apart registreren.

Verwijderd

Staan wel op dezelfde server en zijn allebei van Fempie maar het wachtwoord van de één werkt niet meteen bij de ander.

(te laat)

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Ik had anders bij beide hetzelfde passwd (zelf gedaan geloof ik) en dat van tweakers (dus niet van GoT) werkte ook ineens niet meer. (Dus maar ff opnieuw 1 laten meelen)

Ik ben fan van dingen

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 15:26 schreef Mark Timmer het volgende:
Staan wel op dezelfde server en zijn allebei van Fempie maar het wachtwoord van de één werkt niet meteen bij de ander.
OMG dat wist ik nog niet >:) >:)

• 0siris
maar hij accepteert geen enkel emailadres om mijn password te laten melen. Zou dan de hele gebruiker "0siris" weg zijn?

• 0siris
ik bedoel: als ik een nieuwe gebruiker 0siris probeer aan te maken, krijg ik dit te zien:

Deze username is al door iemand anders geregistreerd. Sorry, maar je zult iets nieuws moeten verzinnen... (druk op back / alt <- om terug te keren naar de registratie pagina)

m.a.w. ik BESTA er nog steeds, alleen is mijn password anders, en kan ik het mezelf niet meer laten toemelen, omdat geen enkel logisch emailadres het nog doet! Ik snap OOK wel dat de passwords van het forum niet werken voor de reakties e.d., maar ik ben gewoon benieuwd wat hier nou misging

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je hebt een nieuw pass in je mailbox liggen.

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Had ik ook paar dagen geleden
Pagina: 1