Zo een titel heeft wat uitleg nodig
. Ik heb nu bijna 1j mijn panasonic PTAE500 Beamer, en daar ben ik zeer tevreden over. Momenteel wordt die aangestuurd met een AMD64 3000 op een asus K8N en een Geforce 9000 (met de laatste drivers) via een VGA kabel DVI heb ik opgegeven. Maar sinds kort merk ik dat er wat storing zit tijdens het afspelen van DVD. Die storing ziet er als volgt uit:

Enkel met horizontale bewegingen zit er dus een schuine lijn waar het beeld niet klopt. Waarom stel ik deze vraag niet in software algemeen? Wel, ik heb de indruk dat als ik een normaal beeldscherm (in mijn geval een LG15" CRT) in de plaats hang ik het probleem niet heb. Ook als ik Divx afspeel met BS-player heb ik het probleem nog niet opgemerkt. Ik gebruik powerDVD 5.0
Indien er nog meer gegevens nodig zijn zal ik die graag posten.

Enkel met horizontale bewegingen zit er dus een schuine lijn waar het beeld niet klopt. Waarom stel ik deze vraag niet in software algemeen? Wel, ik heb de indruk dat als ik een normaal beeldscherm (in mijn geval een LG15" CRT) in de plaats hang ik het probleem niet heb. Ook als ik Divx afspeel met BS-player heb ik het probleem nog niet opgemerkt. Ik gebruik powerDVD 5.0
Indien er nog meer gegevens nodig zijn zal ik die graag posten.