Fout bij downloaden Hotmail Attachments??

Pagina: 1
Acties:

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06-2025
Hey,
ik heb het volgende probleem:
Als ik bij hotmail een attachment wil downloaden, geeft IE de fout: Momenteel niet beschikbaar, probeer later nog eens.

Dit doet ie bij alle emails met attachments, zelf bij mails die ik eerder heb gedownload.
Op een andere PC werkt het wel om ze te downloaden.

Ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen,
BVD, mzzlz Quiqziz

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Nee, daar hebben we niet veel aan ;)

1. Grote kans dat het probleem bij Hotmail ligt, daar kan je niks aan doen.
2. Kan je een andere account proberen of het daar wel werkt (hoewel het niet veel zegt, de account kan op een andere server staan)
3. Heb je nog iets van een firewall of virusscanner draaien of iets van Norton? Allemaal uitzetten en dan nog een keer proberen.
4. Sinds wanneer is deze fout?
5. Alternatieve browser geprobeerd?
6. Cache en cookies leeggegooid?

Succes :)

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Quiqziz
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-06-2025
1. Grote kans dat het probleem bij Hotmail ligt, daar kan je niks aan doen.
2. Kan je een andere account proberen of het daar wel werkt (hoewel het niet veel zegt, de account kan op een andere server staan)
3. Heb je nog iets van een firewall of virusscanner draaien of iets van Norton? Allemaal uitzetten en dan nog een keer proberen.
4. Sinds wanneer is deze fout?
5. Alternatieve browser geprobeerd?
6. Cache en cookies leeggegooid?
1. Waarom werkt het dan wel op een andere pc?
2. Met een andere account werkt het ook niet.
3. Alles al uitgezet.
4. Net voor mijn eerste post.
5. Nee, ik heb al eerder gehoord dat dat zou kunnen werken, maar wil gewoon met IE werken....
6. Nog niet, zal kijken of dit werkt.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:21
Net voor de eerste post :) Zijn ze niet blij mee hier heh ;) Eerst zelf proberen, volgens mij kun je zelf ook wel nagaan dat een browser probleem is. Ook al wil je geen andere browser, proberen kan altijd :*) Weet je in ieder geval zeker dat het je browser is.

Ach soms herstarten van de pc helpt zelfs in deze tijd nog wel eens. Succes! :+

pepernooot

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Quiqziz schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 23:29:
[...]

1. Waarom werkt het dan wel op een andere pc?
2. Met een andere account werkt het ook niet.
3. Alles al uitgezet.
4. Net voor mijn eerste post.
5. Nee, ik heb al eerder gehoord dat dat zou kunnen werken, maar wil gewoon met IE werken....
6. Nog niet, zal kijken of dit werkt.
Ideaal al die nummertjes :P

1. Om uit te sluiten dat het aan jouw pc ligt. Als het ook op een andere pc niet werkt, is het zeer waarschijnlijk dat het aan je account of Hotmail zelf ligt.
5. Door te kijken of het in een alternatieve browser wel werkt, kan je het probleem vaststellen bij Internet Explorer, of juist niet. Het werken met een alternatieve browser is natuurlijk een work-a-round, geen oplossing.
Ik zelf zou het met Firefox proberen, 8mb (zoiets) download, je kiest bij de installatie ervoor dat het niet je primaire browser is en je kan het weer zo van je pc afmikken.

Meer tips weet ik overigens niet. Het zijn ook eigenlijk geen oplossingen, maar mogelijkheden om het probleem te localiseren en tot een oplossing te komen. Ik had gisteren bijvoorbeeld een probleem met bluetooth. Op een totaal andere pc werkte het perfect, en daarmee kon ik vaststellen na onderzoek op internet dat het aan SP2 van Windows lag.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |