Heeft uw auto pijn? Ga dan naar de onderdelenlijn
Het bedrijf waar ik met veel plezier werk - Mijn eigen vertrouwde domein
1 en 2 connecten
. Misschien is dat de beveiliging. Heb je al gezocht op i-net?. Probeer anders bovenste gedeelte van accu uitelkaar te halen.... (of onderzoek de oplander)
als je over de + en de - meet moet er gewoon 12V op staan, anders is de accu leeg of defect, de andere polen weet ik niet
T is van de temperatuursensor.
lijkt mij ook zo. en 12v is niet zon ramp als er geen 50A over staat.Vierkant228 schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:56:
als je over de + en de - meet moet er gewoon 12V op staan, anders is de accu leeg of defect, de andere polen weet ik niet
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
En wat dan nog als er 50 ampere op staat?
De weerstand van je lichaam is zo hoog dat met 12v de stroom die er loopt niet genoeg is om het te merken, al kan die voeding 1000KA leveren
De weerstand van je lichaam is zo hoog dat met 12v de stroom die er loopt niet genoeg is om het te merken, al kan die voeding 1000KA leveren
Verwijderd
uh uhm correctie wat jij hier zegt is volkomen niet waar. het gaat niet om de volts van een accu of stroombron die het gevaarlijk maken maar het aantal ampere. dus een stroom van 1000Ka en 12 volt is dus hardstikke dodelijk maarjah.........even over de accu.SA007 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 10:04:
En wat dan nog als er 50 ampere op staat?
ik denk dat één van de twee andere connectoren een beveiligings pinnetje is net zoals er op juh discman een pinnetje zit om niet aan te gaan als juh klepjuh open staat.........
don't laugh @ me if i am wrong, people can make mistakes.
offtopic:
Jerico heeft gelijk
Jerico heeft gelijk
En kan je pinnetje 2 niet verplaatsen, dat het een soort schakelaar is, of indrukken...
[ Voor 51% gewijzigd door Dentheman op 26-05-2005 09:48 ]
Zie ondertitel
Hij heeft wel voor 100% gelijk, op een voeding / batterij staat een bepaald spanning (voltage), deze is gerelateerd aan de stroom met V / R = I (Stroom = Spanning / WeerstandLichaam) de weerstand van het lichaam is groot genoeg om te zorgen dat de stroom klein blijft.uh uhm correctie wat jij hier zegt is volkomen niet waar. het gaat niet om de volts van een accu of stroombron die het gevaarlijk maken maar het aantal ampere. dus een stroom van 1000Ka en 12 volt is dus hardstikke dodelijk maarjah.........even over de accu.
Je voelt er niks van want het vermogen is P = V*I (Vermogen=Voltage*Stroom) en de stroom is klein door de hoge weerstand, dus de energie die in je lichaam vrij komt is klein.
En het vermogen wat een voeding kan leveren doet niet toe (in v.b. 1000kA), dat geeft alleen de maximum stroom aan die een accu kan leveren, en dat doet hij alleen als de weerstand tussen de polen richting 0 gaat ...
[ Voor 8% gewijzigd door djexplo op 26-05-2005 10:00 ]
'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'
Pagina: 1