War is the only proper school of the surgeon.
booten van lan kan nog maar dan moet je wel even een ris server neerzetten....
A wise man's life is based around fuck you
Wat voor foutmelding krijg je wanneer je de HDD wil formatteren en heb je het eens voor de grap met een Win98 bootflop geprobeerd?
En wat doe je precies?
Jep
Ik kan niet verder komen dan het eerste scherm van het win XP installatie. Dus de 3 opties hierboven beschreven. 1. instaleren 2.R voor repareren en 3. Sluiten
Als ik 1 doe krijg ik een error, bij 2 krijg ik welke versie ik wil doen( je kunt maar 1 letter in typen) en bij sluit ik af.
http://ubcd.sourceforge.net/
[ Voor 18% gewijzigd door Byte_Me op 24-05-2005 22:19 ]
ik heb de bootfiles dus niet
Windows Operating Systems - FAQ
[ Voor 36% gewijzigd door n00bs op 24-05-2005 22:44 ]
USB diskettestation van iemand lenen?SerealKiller schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:11:
ja, maar daar zit de grap. Als ik dat doe dan krijgt ie een register error en loopt ie vast. En ik kan ook niet booten met een diskette, want der zit geen diskette station in
Dat word dus het geheugen testen. (heb je wel diskette / usbstick voor nodig).
Of je maakt een bootable cd-rom op een andere pc.
[ Voor 13% gewijzigd door job op 24-05-2005 22:49 ]
Eh zoals ik vertelde kan ik de setup niet doorlopen, en dan slaat ie vast. op elke mogelijke manier dan ookn00bs schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 22:42:
Sorry hoor, maar je doet wel HEEL erg weinig moeite om dit uit te vogelen. Lees misschien eens de FAQ door. Windows Operating Systems - FAQ
Windows Operating Systems - FAQ
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓
Verwijderd
Omdat je verder ben je niet echt scheutig met informatie geven en verder niet laat zien dat je erg veel moeite doet om dit probleem op te lossen en het meer op handje vasthouden begint te lijken ga ik je topic sluiten.
Lees Algemene gedragsregels (Netiquette) nog even door
Dit topic is gesloten.
![]()