Systeem: 3500+ (newcastle) @ stock, k8n neo2 platinum met bios 1.8, antec 480W, x850xt, WD SATA 160MB ...
2 x 512 MB DDR400 Corsair XMS CMX CAS2 @ 2.5-3-7-3 1T (dual channel)
lat 1 : 0436014-0
lat 2 : 0441088-0
Af en toe krijg ik volgende foutmelding:
"De instructie op 'xxxxxxx' verwijst naar gehuegen op 'xxxxxxxxxx'. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt."
Zowel 'OK' als 'Annuleren' sluiten het desbetreffende programma af, windows loopt echter vlekkeloos verder, ik kan het prog ook weer opstarten.
Tot heden was dit fenomeen 'at random' en zeldzaam. Nu merk ik dat ik het systematisch heb tijdens het spelen van Colin Mcrae 5, met name als ik (om het even welk moment) in het 'war reparair' menu ga ??? Ook na reboot blijft het probleem zich voordoen ???
Memtest geeft na 3 uur geen enkele fout aan ...
Wat kan ik hieraan doen ? Ik wil van (al) die meldingen af !!!
2 x 512 MB DDR400 Corsair XMS CMX CAS2 @ 2.5-3-7-3 1T (dual channel)
lat 1 : 0436014-0
lat 2 : 0441088-0
Af en toe krijg ik volgende foutmelding:
"De instructie op 'xxxxxxx' verwijst naar gehuegen op 'xxxxxxxxxx'. De lees- of schrijfbewerking ("read") op het geheugen is mislukt."
Zowel 'OK' als 'Annuleren' sluiten het desbetreffende programma af, windows loopt echter vlekkeloos verder, ik kan het prog ook weer opstarten.
Tot heden was dit fenomeen 'at random' en zeldzaam. Nu merk ik dat ik het systematisch heb tijdens het spelen van Colin Mcrae 5, met name als ik (om het even welk moment) in het 'war reparair' menu ga ??? Ook na reboot blijft het probleem zich voordoen ???
Memtest geeft na 3 uur geen enkele fout aan ...
Wat kan ik hieraan doen ? Ik wil van (al) die meldingen af !!!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 21:51 ]