Toon posts:

Hoe aan te sluiten??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik,heb vanmiddag een kabeltje gekocht voor de TV-Out. Op de vidkaart heb ik een composiet aansluiting, no prob. Verder gaat ie samen met de geluidskabeltjes op een scart (met leuk schakelaartje voor in en out:?) over die dan in de TV geplugd kan worden. En het gaat me nu om het geluid. Hoe moet ik dat aansluiten op m'n geluidskaart??

Aan die kabel zitten dus een rood en wit tulpstekkertje voor links en rechts geluid ofsow. Maar welke moet ik aansluiten? Op mijn ingebakken via geluidskaartje zit net als bij m'n SB128 maar één Line Out. Welke van de twee moet ik gebruiken, of moet ik het geluid gewoon over de PC-Boxjes laten gaan??

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?? Of ben ik te ongeduldig?

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Verloopstukje kopen (2x tulp female naar mini-jack male 3,5 mm) Daar die rode en witte stekker in stoppen en het geheel in de uitgang van de geluidskaart. Klaar.

• henk jansen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-06-2024
nee joh, je gaat een vertserker kopen met een paar goeie boxen of een live met daar aan het beroemde soundworks setje. anders weet ik ook niet

Verwijderd

Topicstarter

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Koop gewoon een kabel met 2 tulp plugjes en een 3,5mm jack, dan kan de ene kant in je scartkabel en de andere in je geluidskant (werkt waarschijnlijk beter dan verloopstekkertjes).

Verwijderd

Topicstarter
De scart zit al aan de kabel met geluid en video vast, kan dus niet veel beginnen met een aparte kabel, maar toch bedankt.
Pagina: 1