As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
[ Voor 8% gewijzigd door 0xDEADBEEF op 24-05-2005 20:20 ]
"Religion is an insult to human dignity. With or without it you would have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, that takes religion." - Steven Weinberg
Dat had ik ook gezien maar is nergens te downloaden.0xDEADBEEF schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:18:
Ja, zoiets zat bij een c't een tijd(je) half jaar terug:http://groups.google.nl/g...ct&hl=nl#f0e5ef1db851006e
Die CD was op basis van Knoppix; zit daar misschien iets in wat ik zoek?
[ Voor 11% gewijzigd door Uberprutser op 24-05-2005 20:26 ]
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Je moet hem wel nog even zelf in elkaar zetten volgens de gebruiksaanwijzing, omdat de Windows code uiteraard copyrighted is. Dat is binnen een uurtje gebeurd.
Verwijderd
http://www.bitdefender.co...er.php?menu_id=25&n_id=58
Ga ik gelijk downloaden!Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 20:39:
Wrom gebruik je LinuxDefender Live niet? schijnt ook te werken hiervoor
http://www.bitdefender.co...er.php?menu_id=25&n_id=58
Maar het is vooral belangrijk dat het een beetje up to date is of dat je bijvoorbeeld een update op een memstick zet ofzo dat ie die pakt
Ik kijk wel ff!
[ Voor 23% gewijzigd door Uberprutser op 24-05-2005 21:03 ]
deze kan je ook gerbuiken
edit: moet je kopen
installeer kazaa ff om te downen
[ Voor 69% gewijzigd door elevator op 24-05-2005 23:20 ]
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Hmmm... Hoop niet dat je die maat van mij kent, las een mailtje van hem waar exact deze quote in stond!!! Toeval?Peluso schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 21:14:
http://www.avast.com/eng/avast_bart_cd.html
deze kan je ook gerbuiken
edit: moet je kopen
installeer kazaa ff om te downen
EDIT: Ben nu bezig met INSERT 1.2.18, die werkt met ClamAV 0.83 en je kan ook een apparte locatie aangeven waar de definities staan.
Maar scanned ClamAV ook voor Trojans die al in het systeem zitten?
Hmm, en lees ik dit ook nog is:
#
Can ClamAV disinfect files?
No, it can't. We will add support for disinfecting OLE2 files in one of the next stable releases. There are no plans for disinfecting other types of files. There are many reasons for it: cleaning viruses from files is virtually pointless these days. It is very seldom that there is anything useful left after cleaning, and even if there is, would you trust it?
[ Voor 51% gewijzigd door Uberprutser op 24-05-2005 23:58 ]
Nothing is a problem once you've debugged the code
Zou mooi zijn als dat zo was, maar helaas zitten er ook 4 oudere computers bij (Pentium III) die dat niet kunnen.DaRealRenzel schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 23:52:
Wellicht makkelijker om e.e.a. op een USB Stickje te plaatsen. Dan kan je ook makkelijker sigs updaten en zo. ISO moet je toch telkens weer bakken, en de meeste PC's kunnen tegenwoordig toch gewoon van USB booten ?
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
LOL je hebt gelijk, maar het was meer een sarcastische opmerking richting de actie van die maat van hem
@TS
nee ik heb geen idee wie jullie zijn, maar tis toch wel standaard humor voor mijn idee
vandaar ook die
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Neesamo-arne schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 09:44:
Verder kan je ook Hitman pro op cd zetten dat alles geupdate is en niet geinstalleerd hoeft te worden, en dat runnen in windows. Ik weet niet of dat een optie is?
Ben nu met Avast! Bart CD bezig om te kijken of het lukt.
Laat maar...
[ Voor 21% gewijzigd door MOmax op 25-05-2005 17:39 ]
dat stond in mijn eerste (mod breaked) postingMOmax schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 17:37:
Goeie keus, maar eveneens niet gratis: €269,-
Laat maar...
die bitdefender werkt volgens mij wel, gaat ik morgen nog een keer proberen, wanneer ik weer tijd heb op mn werk.....
mits je wel de ntfs.sys en ntoskrnl.exe ergens heb staan waar je het kan vinden, ALS je NTFS partities hebt..... dus op een usb stick proppen of op cdtje (in je 2e cd speler) ofzow
- Nee dat kan niet?
- Nee ik weet niet hoe dat moet?
- Nee het werkt bij mij niet?
- Nee dat is niet iets wat ik wil...
want mijn antwoord is namelijk
Ja
Heb ooit eens op de site van hitman pro gelezen dat het kan...
Bekend van cmns.nl | ArneCoomans.nl | Het kindertehuis van mijn pa in Ghana
Dat is een live cd gebaseerd op Bart PE, en wordt geleverd met diverse gratis software waaronder ook virusscanners
Ik gebruik het al een half jaar en vind het geweldig! Ik heb al vele computers ermee virusvrij gemaakt, veel computers geholpen met booten, en al veel data gered
Zeker een aanrader!
I see red pixels.