Ik draai RCT 3, en heb onlangs een asus GF6800 GE gekocht, die gemod, en overgeclockt, draait nu dus sneller dan een ultra(en dat voor €240, woei
).
Maar: RCT3 draait niet echt snel. Vooral als ik een wat groter park heb(een attractie of 10/20, dan blijft het spel haperen, als ik alles in beeld krijg...
In eerste instantie zou het aan mijn videokaart kunnen liggen, maar ook op lagere kwaliteit gebuert dit.
De rest van mijn systeem:
P4 2.8 opgefokt tot 3,36
2*256mb infineon ddr3200(in dual channel)
2*maxtor sata 80 GB in raid 0
asus p4p800-e deluxe mobo.
creative audigy 2 zs geluidskaart.
Denk zelf dat het geheugen de bottleneck is. Kan ik dit overclocken, of is het dan beter ander geheugen te kopen? Zo ja, welk merk/type? En hoe clock ik dit over? want ik zag niks in mijn bios meende ik...
Maar: RCT3 draait niet echt snel. Vooral als ik een wat groter park heb(een attractie of 10/20, dan blijft het spel haperen, als ik alles in beeld krijg...
In eerste instantie zou het aan mijn videokaart kunnen liggen, maar ook op lagere kwaliteit gebuert dit.
De rest van mijn systeem:
P4 2.8 opgefokt tot 3,36
2*256mb infineon ddr3200(in dual channel)
2*maxtor sata 80 GB in raid 0
asus p4p800-e deluxe mobo.
creative audigy 2 zs geluidskaart.
Denk zelf dat het geheugen de bottleneck is. Kan ik dit overclocken, of is het dan beter ander geheugen te kopen? Zo ja, welk merk/type? En hoe clock ik dit over? want ik zag niks in mijn bios meende ik...
vrede in rust