[Flash MX] Slider menu

Pagina: 1
Acties:
  • 28 views sinds 30-01-2008

• CeeDeeS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-04 10:32
Ik ben voor school bezig met een interface ergens voor (beetje met de Media Center feel), maar nou lukt het me maar niet om knoppen binnen een movieclip te zetten en dan de movieclip met die knoppen te laten bewegen zoals in dit voorbeeld:
Afbeeldingslocatie: http://www.hardwarecentral.com/graphics/screenshots/1069447359500mypi400.jpg
Is dit uberhaupt wel mogelijk...?

Dit is het .fla bestand.Als je oplossingen weet zou dat zeer welkom zijn!

Het is naar dit voorbeeld nagemaakt. Bij deze staan de knoppen dus wel buiten de te bewegen movieclip..

Verwijderd

Sorry hoor maarre, in je fla staat helemaal nop. Alleen de graphics, moeten wij dan het ff maken?
En daarnaast, in de link die je zelf geeft staat precies hoe het wordt gemaakt, dus wat zelf uitproberen kan geen kwaad, zeker als het een schoolopdracht is.

En dan heb ik nog nie eens over google gehad: slider menu

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 20:10 ]

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:09
Denk dat je er het beste eens een basis cursus Flash bij kunt pakken.
Hoe werken movieclips, hoe werken buttons etcetera. Dan moet je er echt wel uitkomen. :)

Er is uit je voorbeeld namelijk niet op te maken dat je er echt veel tijd en moeite in hebt gestoken.

Motor onderhoud bijhouden

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 11:13

André

Analytics dude

Als je zelf helemaal niets geprobeerd hebt is het gewoon een scriptrequest en dat willen we hier niet zoals in de FAQ staat:
[rml][ W&G FAQ] W&G Policy & Beleid[/rml]

Dus heb je al wat geprobeerd, en zo ja: wat dan, en wat lukte er niet? Er lijkt me dat er genoeg te vinden is over dit onderwerp.

Dit topic is gesloten.