Ik heb een Coolermaster REAL POWER 450W ( http://www.coolermaster.c...0-ACLY+Real%20Power%20450 ). Nu vindt ik nog dat de voeding te veel lawaai maakt. Nu wil de fan van de voeding vervangen door een 120mm Papst. Heb al gekeken welke ik wil.
Ik vraag me alleen af welke aansluiting er aan de fan zit die al in me voeding zit. Ik heb al gekeken op www.google.nl en kwam enkele afbeeldingen tegen van fan's. Alleen nu is het zo dat je ze met molex aansluiting hebt, met een 3 pins aansluiting, maar kwam er ook 1tje tegen waar een aansluiting voor twee pennetjes hebt
.
Nu kan je wel zeggen: Dan neem je die met drie kan je nog schuiven
. Maar als ik nou precies de twee buitenste nodig heb van die fan met 3 pinnetjes WAT DAN ?
P.S. Ik ga niet modden en de aansluiting van de fan b.v. vast solderen aan de aansluitpunten in me voeding
.
Ik vraag me alleen af welke aansluiting er aan de fan zit die al in me voeding zit. Ik heb al gekeken op www.google.nl en kwam enkele afbeeldingen tegen van fan's. Alleen nu is het zo dat je ze met molex aansluiting hebt, met een 3 pins aansluiting, maar kwam er ook 1tje tegen waar een aansluiting voor twee pennetjes hebt
Nu kan je wel zeggen: Dan neem je die met drie kan je nog schuiven
P.S. Ik ga niet modden en de aansluiting van de fan b.v. vast solderen aan de aansluitpunten in me voeding
Self reflection is the school of wisdom