powerpoint show in loop maar..

Pagina: 1
Acties:

• LyxKyo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-08 00:36

LyxKyo

Dreambox was fun!

Topicstarter
ej allo;

ik ben opzoek naar een handig maniertje om 15 presentaties in loop af te spelen.
de presentaties varieren van 14 tot 84 mb grootte.

1 presentatie in een loop zetten is niet zo moeilijk. En om er nou een groot bestand van te maken dat wil ik ook niet.

Dus hoe kan ik 15 ppt files achter elkaar laten afspelen, in een loop.. ?

(achtergrond beamer op opendag)

cheers!

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Je kan wel een aangepaste voorstelling maken en daarvoor de gegevens van de diverse presentaties mergen? Anders misschien met een scheduled task laten repeaten om de x minuten?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Volgens mij kun je in een ppt-file een andere ppt-file aanroepen. Als je dit op het einde van de eerste doet en zo een ketting maakt en op het einde van de laatste weer de eerste aanroept, kom je misschien wel ergens?

Hoewel dat wel eens een recursieve brei zou kunnen worden, ideaal om het geheugen van je pc te testen en zo :P

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 14:59
Yoeri schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 19:40:
Volgens mij kun je in een ppt-file een andere ppt-file aanroepen. Als je dit op het einde van de eerste doet en zo een ketting maakt en op het einde van de laatste weer de eerste aanroept, kom je misschien wel ergens?

Hoewel dat wel eens een recursieve brei zou kunnen worden, ideaal om het geheugen van je pc te testen en zo :P
Als dat kan, neem ik aan dat nadat presentatie2 is afgelopen hij weer verder wil gaan met presentatie1?

Dan zou je een lege presentatie kunnen maken en daar de 15 presentaties achter elkaar oproepen. En déze presentatie in een loop zetten

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.