Voeding Zorgt Voor Video Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Mitch1987w
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-01 17:48
Pentium 4 2,7 ghz
Asus P4P800 E-Deluxe
1024 DDR Ram
160 Gb Maxtor Harddisk
Creative Audigy 2
Geforce 6800 GT
Plextor Dvd-Writer
Q-Tec 400 Watt Voeding

als ik spellen speel zoals; Swat 4, Boiling Points...enz...

dan heb ik problemen met frame rates en valt het spel soms weg....

Dan loop ik gewoon op straat, gaat het geluid haperren, valt het beeld ook even weg...en dan zit ik weer in het spel, dit is zooooooo irritant als het om de 5/10 minuten gebeurdt....

Ligt dit aan mijn voeding of is er een andere oorzaak ?

Verwijderd

Ik gok en weet bijna zeker dat dit wel met je voeding te maken heeft. De Q-Tec 400 watt is in echt een 250 watt voeding. En aangezien je er een redelijk dikke 3d-kaart in hebt zitten. Kun je niet den voeding van een kameraad lenen en even testen ?

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:00
Om het zeker te weten (eigenlijk niet nodig met p4 en 6800 GT icm met deze voeding maar oke) is spel ofzo starten en voltages en temps blijven meten op achtergrond.

Specs

Verwijderd

asfaloth_arwen schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:13:
Om het zeker te weten (eigenlijk niet nodig met p4 en 6800 GT icm met deze voeding maar oke) is spel ofzo starten en voltages en temps blijven meten op achtergrond.
idd :)

qtec's zijn geen subs of wel :?

hier 350watter draait prima :)

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-08 11:59

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Het is niet de bedoeling dat je zonder overleg opnieuw een gesloten topic opent.

Zie
Kan Voeding Video Problemen Geven ?

Je vorige topic heb je al onnodig omhoog zitten schoppen. Begin maar eens in plaats van dit forum plat te spammen gewoon zelf logisch na te zitten denken. Verdenk je de voeding? Probeer een andere. Is dat geen optie, ga zelf meten. Weet je niet hoe? Kijk in de Overige Hardware topics over voedingen.

GoT is geen helpdesk, je hoort eerst zelf aan de slag te gaan (en daarbij na te denken en uit te zoeken) voordat je een topic opent. Als je nogmaals een topic over dit probleem opent zonder overleg kun je op een Officiele Waarschuwing rekenen :o

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.