[emulator]Mac os X of hoger draaien onder windows

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

• BlueKeenan
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Ik zoek nu al jaren naar een emulator die werkt en waar ik mac OS X op kan instaleren ik weet dat dit gaat met een emulator van emulators.com maar ik heb geen werkende mac met een rom daarin ik kan geen kaart aanschaffen want die zijn allemaal isa

wie kan mij hier bij helpen om een fatsoenlijke emulator te krijgen of een rom van een snelle mac waar mac OS x op kan draaien

bij voorbaat dank

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
heb je zelf al een beetje gezocht op google want er zijn er verschillenden zoals onder andere pearpc of cherry os maar daar moet je maar even naar zoeken

klopt het trouwens dat je punt het niet doet en je hoofdletters ook niet want je zinnen zit niet zoveel verband in op deze manier

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 13-02 11:48
HunterPro schreef op dinsdag 24 mei 2005 @ 16:00:
heb je zelf al een beetje gezocht op google want er zijn er verschillenden zoals onder andere pearpc of cherry os maar daar moet je maar even naar zoeken

klopt het trouwens dat je punt het niet doet en je hoofdletters ook niet want je zinnen zit niet zoveel verband in op deze manier
Hij heeft een "." staan in het internetadres. En een aantal hoofdletters gebruikt :)

[ Voor 6% gewijzigd door enzoronald op 24-05-2005 16:05 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

SA > APL

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• rb338
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-01-2025
PearPC is wat je zoekt.
En wat wil je met een ROM van een 'snelle mac' :?

Als ik trouwens in Google 'os x emulator' intyp is PearPC het eerste resultaat.
Beetje last van lentemoeheid? Jaren gezocht, lijkt me sterk.

[ Voor 62% gewijzigd door rb338 op 24-05-2005 16:58 ]

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Jups, wat de mensen hierboven heel vriendelijk proberen te zeggen: Gebruik google e.d. eens om te zoeken, dan kom je vast wel tegen wat je zoekt.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.