Toon posts:

Advies over nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik dacht aan het volgende systeem. Willen jullie mij effe advies geven?

Athlon 700
128MB 133mhz Ram
Asus K7V AMD Athlon Moederbord (VIA Chipset)
52 Speed Asus Cd-Rom spelertje
Soundblaster Live 1024.
Asus V6800 Geforce 32MB DDR DeLuxe.
Harddisk 20GB 7200RPM.
IIyama 17" A702-HT (.24 Dotpitch)

Verwijderd

meer RAM ?

Verwijderd

ziet er zo goed uit dacht ik.

Flippo-dealer:
hoezo meer RAM, 128 mb is ruim voldoende tenzij je groot grafisch pakketen gaat draaien en dat zegt ie niet.

Verwijderd

ik bedoelde meer RAM voor games , waarom denk je dat hij een GeForce geplanned heeft..

Verwijderd

Voor spellen is 128 mb ruim voldoende. Voor de rest een prima systeem volgens mij. Is de sb 1024 hetzelfde als de Live!? Ik dacht dat de Live! toch wat beter was, of niet?

Verwijderd

de 1024 is de Live Player heb gisteren eentje gekocht omdat mijn Trust ding werkte niet echt goed onder windows 2000, de sb live player 1024 klinkt een heel stuk beter moet ik zeggen :)

wat de geheugen betreft is 128 mb echt voldoende hoor ik draai hier win2k en kan UT en Q3A spelen zonder problemen. Ik heb vaak 6 a 7 browser windows open, newsserver, en wat office applicaties en een mp3 speler en kom vaak nooit boven 140 mb Mem usage uit. Mijn page file is 192 mb heeft win2k zelf beslist en ik vind het prima zo. oh ja mijn koetje draait er ook nog bij :)

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 07:21

PcDealer

HP ftw \o/

Hoe meer RAM, hoe soepeler het systeem loopt. Ik zou zelf btw voor een Aopen speler gaan.

LinkedIn WoT Cash Converter

• The Slicer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-08 11:59
Als je veel games speelt kun je beter een Aureal kaartje nemen met A3D 2.0, bijv. Diamond MX300. Da's beter dan het EA(ni)X van Creative.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Een goeie voeding(300watt).

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

InWin Q500 bigtower (kan ook q800 zijn dat weet ik niet precies). Bigtowers zijn zwaar relaxed om een putertje in te bouwen, vooral als je daarna ook nog vrij veel gaat klooien met dat ding. Alternate heeft ze iig te koop, de "proffesional line", hoewel ik wel ff zou bellen of ze ze nog steeds hebben, die van mij heb ik 10 maanden geleden gekocht. Bestel verder trouwens nix daaro,ze geven je veel kapotte dingen en zelfgekopieerde cd's met drivers enzow. En extra ram is altijd leuk natuurlijk.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 28-08 18:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Abit KA7 ipv Asus K7M...
Beter voor overklokken...verder prima uitgebalanceerd systeem. Wil je geen DVD ofzo?

• Ceaser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-08 17:08
HD>IBM
mamaplank>Abit
cd speler>aopen of kenwood
monitor>als het binnen je budget valt een 19" IIyama
Pagina: 1