Nieuws, Sport & TV

Pagina: 1
Acties:

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Ik meen dat er al een topic over was, maar dat kan ik niet meer vinden. Anyway, als aanvulling op suggesties om een apart anime/manga danwel comic forum toe te voegeb wil ik het volgende kwijt; dat lijkt mij zeer onhandig omdat er dan NOG een forum bijkomt, mij lijkt dat het voldoende behandeld kan worden in het relatief rustige 'Nieuws, Sport & TV' waar nu toch al zulke topics gaande zijn. De naam van het forum hoeft slechts gewijzigt te worden in iets als 'Media' of '(overige) Media' (om 'internet' te excluden) of misscien 'Nieuws, Sport, TV & Comics' oid. Misschien waren jullie al op hetzelfde idee gekomen, misschien niet, maar ik dacht, ik laat het maar ff weten :)

Ik ben fan van dingen

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Als de topic al weggezonken is en er nog geen nieuw forum is bijgekomen. Wat denk je dan dat de keus is geweest?! |:( Dit topic is duzz overbodig.

Ik laat t maar ff weten :+

• SiGNe
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-02 16:50

SiGNe

Ook hoi!

In 2 uur verander je de wereld niet Saviour.
Beetje geduld hebben mag ook wel ;)

Niet?
[Specs]

• saviour
  • Niet online
Op donderdag 11 januari 2001 17:01 schreef SiGNe het volgende:
In 2 uur verander je de wereld niet Saviour.
Beetje geduld hebben mag ook wel ;)
:? Die topic waar hij t over heeft is al heel oud...

Wat bedoel je?

• ThE_ED
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-01 12:32

ThE_ED

Stuffed Animal

Topicstarter
Gister was ie er anders nog... en ik kon um vandaag ineens niet meer vinden. (Ook niet als ik selecteer 'topics van de afgelopen 5 dagen'.) Enne ik pleitte dus NIET voor een extra forum.

Ik ben fan van dingen

• saviour
  • Niet online
Dat weet ik...je gf je mening en je zei dat je geen extra forum wilde. En ik ze daarop dat dit topic overbodig was.
Pagina: 1