Toon posts:

FILMEN, onderbrekingen geluid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Kenners,

toestel is groot succes, maar heb nog wel een vraag:

Ik neem filmpjes op voor m'n site, echter zijn er vaak onderbrekingen in het geluid van de filmpjes. Het schijnt mogelijk te zijn om instellingen te veranderen zodat het filmpje misschien wel minder v kwaliteit is maar dat het geluid in elk geval wel goed/ constant is..? Wie weet hoe?
Het kan toch niet liggen aan hoe vol mijn "storage" is of wel?

Alvast dank! www.benjaminpeet.nl

_/-\o_

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

1. Welk toestel?
2. Welke instellingen?
3. Wat heb je zelf geprobeerd?

4. Ik denk niet dat onderbrekingen in het geluid hebben te maken met de kwaliteit meer/minder te maken van het filmpje, maar dat het probleem bij de opname zelf ligt.
5. Wat voor filmpje en wat voor instellingen/codecs enz enz.

[ Voor 12% gewijzigd door Motrax op 24-05-2005 12:36 ]

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

• Le0032
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-02-2023
@ Jammin

Ik vind je post zo ontzettend vaag, kan je misschien wat specifieker zijn? Er bestaan talloze topics over bepaalde toestellen en aanhangsel, misschien een idee om de search functie te gebruiken? En spam wordt op Got niet echt gewaardeerd...

[ Voor 34% gewijzigd door Le0032 op 24-05-2005 12:52 ]

Verwijderd

Topicstarter
Excuses! 8)7

Deze vraag is voor de SDA topic bedoeld "De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2)",
het gaat dus om de T-mobile SDA smartphone.

Toch bedankt voor eventuele reacties, de vraag staat op De HTC Feelers (Qtek 8020 / T-Mobile SDA) (deel 2).

groet Jammin

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Je kan met Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif een request indienen om hier een slotje op te zetten :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.