44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
je kan toch ook e-mailen ?
of kan dat niet met je provider ?
lijkt mij makkelijker namelijk.
of kan dat niet met je provider ?
lijkt mij makkelijker namelijk.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Met een behoorlijk aantal foto's en filmpjes.... over hoeveel mb heb je het dan?
Als je bijv. een 32mb kaartje vol hebt zitten kan je een heel simpel rekensommetje doen:
Met telfort, volgens mij de goedkoopste GPRS 'provider' van nederland zonder speciaal abbonement (€1,50 per mb) ben je dus 32x1,50= €48.
For the record: een infrarood usb ding voor je pc heb je al voor 20 euro.
Als je bijv. een 32mb kaartje vol hebt zitten kan je een heel simpel rekensommetje doen:
Met telfort, volgens mij de goedkoopste GPRS 'provider' van nederland zonder speciaal abbonement (€1,50 per mb) ben je dus 32x1,50= €48.
For the record: een infrarood usb ding voor je pc heb je al voor 20 euro.
Nou heb ik al even gekeken naar een datakabel en infrarood troep e.d.
Wil je ook even uitleggen waarom je dit troep vindt en blijkbaar geen optie is?
Lijkt me namelijk, zoals hierboven ook al wordt aangegeven, makkelijker en goedkoper.
Wil je ook even uitleggen waarom je dit troep vindt en blijkbaar geen optie is?
Lijkt me namelijk, zoals hierboven ook al wordt aangegeven, makkelijker en goedkoper.
volgens mij kan je beter een datakabel kopen. Op ebay kan je het kopen voor ~7,50.
Kan je oneindig gebruiken en is dus veel goedkoper
Kan je oneindig gebruiken en is dus veel goedkoper
Huub Huub Barbatruc!
[GT] -> [I&T]
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Nou die kabeltjes e.d. moet je dan bij je hebben wil je er iets mee kunnen, en aangezien ik 80% van het jaar niet thuis ben heb ik daar weinig aan.
Heb wel even naar dat email gebeure gekeken maar volgens mij kan ik daar geen bijlages inplakken.
Heb wel even naar dat email gebeure gekeken maar volgens mij kan ik daar geen bijlages inplakken.
Heb zelf een iPod en ik heb het kabeltje altijd in mijn binnenzak zitten. Ander verhaal, zelfde principe. Ik kan op die manier overal even het ding opladen, data eraf halen of erop zetten.
Geef nu eens een echte reden om het te gaan uploaden
Te duur zal het niet zijn, 800 minuten heb ik bij lange na niet nodig duz als ie een uurtje zit te uploaden zal mij een zorg zijn, maar ja in buitenland heb je weinig aan die belminuten. Duz dan is zo'n kabeltje wel handiger.rb338 schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:16:
Sorry maar ik vind het echt heel raar... zo'n datakabel prop je in je binnenzak en laat je daar gewoon zitten lijkt mij. Zeg nou eens eerlijk, vind je het echt de moeite waard om via GPRS al je rotzooi te gaan uploaden (wat lang duurt en duur is)
Zelfs al zou je het met UMTS doen, dan duurt het nog lang...
Heb zelf een iPod en ik heb het kabeltje altijd in mijn binnenzak zitten. Ander verhaal, zelfde principe. Ik kan op die manier overal even het ding opladen, data eraf halen of erop zetten.
Geef nu eens een echte reden om het te gaan uploadenWant 'moet wel kabel bij je hebben' vind ik echt nergens op slaan
Maar ik heb helaas geen tijd meer heb om een kabeltje op ebay te bestellen, morgen ga ik voor 3 maanden naar buitenland
In het buitenland hebben ze toch ook ebay?Appie Heijn schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:28:
[...]
Te duur zal het niet zijn, 800 minuten heb ik bij lange na niet nodig duz als ie een uurtje zit te uploaden zal mij een zorg zijn, maar ja in buitenland heb je weinig aan die belminuten. Duz dan is zo'n kabeltje wel handiger.
Maar ik heb helaas geen tijd meer heb om een kabeltje op ebay te bestellen, morgen ga ik voor 3 maanden naar buitenland
Ligt er natuurlijk een klein beetje aan naar welk land je gaat,
Maar de meeste landen hebben wel een ebay en kan je het in het desbetreffende land kopen
GPRS / UMTS betaal je per Kilobyte en dus niet per minuut.. zie het rekensommetje van BlackMage.Appie Heijn schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:28:
[...]
Te duur zal het niet zijn, 800 minuten heb ik bij lange na niet nodig duz als ie een uurtje zit te uploaden zal mij een zorg zijn, maar ja in buitenland heb je weinig aan die belminuten. Duz dan is zo'n kabeltje wel handiger.
Ik neem aan dat waar je naar toe gaat ook wel ergens een PC staat met USB port waar je de software kan installeren?
[ Voor 13% gewijzigd door Standeman op 25-05-2005 12:43 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.
Die 800 minuten zijn je belminuten, maar gprs wordt daar niet bijgerekend, daar moet je apart voor betalen.Appie Heijn schreef op woensdag 25 mei 2005 @ 12:28:
[...]
Die Ericsson heeft toch bluetooth? Zorg voor een fatsoenlijke dongle en gebruik FMA:
FloAt's Mobile Agent
Ideaal programma. Moet je wel altijd een pc in de buurt hebben.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik vin dhet leuk dat jullie allemaal hard je best doen om die arme Appie te overtuigen van het gebruik van datakabels/etc, maar dat geeft natuurlijk geen antwoord op z'n vraag. Hij wil gewoon op een goeie dag een foto kunnen maken en deze gelijk beschikbaar hebben op een computer zonder datakabels, usb dongels, etc nodig te hebben. Op zich een reele vraag lijkt mij toch....
Ik ken de K508i niet dus kan daar niet direct antwoord op geven specifiek voor deze telefoon. Wel weet ik dat de browsers in de meeste telefoons geen file-uploads kunnen doen naar web-paginas (zoals op de PC wel mogelijk is). Dat houdt dan 3 opties over:
- emailen - maar je geeft zelf al aan dat die geen attachments accepteert
- Een speciaal java-programmaatje installeren dat het uploadt naar een specifieke site (ik heb zelf geen idee welk programma dat zou moeten zijn, maar wellicht bestaat het)
- Een MMSje met de foto sturen naar een email adres.
De laatste optie kan vrijwel altijd, maar kost een boel. Dat wil niet zeggen dat het het niet waard is - ik heb best wel eens op mijn vrije dag zittend in het zonnetje op een terras de behoefte om een fotootje daarvan naar mijn collega's te sturen (via email of direct op bijv. hyves plaatsen)
Ik ken de K508i niet dus kan daar niet direct antwoord op geven specifiek voor deze telefoon. Wel weet ik dat de browsers in de meeste telefoons geen file-uploads kunnen doen naar web-paginas (zoals op de PC wel mogelijk is). Dat houdt dan 3 opties over:
- emailen - maar je geeft zelf al aan dat die geen attachments accepteert
- Een speciaal java-programmaatje installeren dat het uploadt naar een specifieke site (ik heb zelf geen idee welk programma dat zou moeten zijn, maar wellicht bestaat het)
- Een MMSje met de foto sturen naar een email adres.
De laatste optie kan vrijwel altijd, maar kost een boel. Dat wil niet zeggen dat het het niet waard is - ik heb best wel eens op mijn vrije dag zittend in het zonnetje op een terras de behoefte om een fotootje daarvan naar mijn collega's te sturen (via email of direct op bijv. hyves plaatsen)
Claude
Pagina: 1