Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1
Heb je juiste hoeveelheid koelpasta gebruikt en sluit je heatsink goed aan? Draai eens een zware applicatie (processor zwaar) en meet tijdens applicatie je temps.
Heb je de cooler wel goed opgezet ? Dus met de uitsparing aan de kant van het socket-hendeltje ?
Ik heb niet de hele cooler eruit gehaalt, alleen de fan heb ik ervan af gehaald. Deze heb ik daarna volgens mij wel weer goed aangesloten (ook op de stroom). Daarna ff gechecked of hij wel draaide bij het opstarten en dat was het geval.
Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1
Draait de ventilator nog steeds?? Ik zou dat maar eens even kijken. Anders je voeding?
Kom op nou, een beetje meer inzet van tevoren mag ook wel...
Begin hier eens Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en controleer vooral ook even of je ook foutmeldingen hebt staan in je logboek en haal het vinkje even weg bij 'de computer automatisch opstarten' na systeemfout (systeemeigenschappen -> geavanceerd -> opstart- en herstelinstellingen)
En als je ons vraagt of het te maken KAN hebben met je voeding dan lijkt het me handig als je ons vertelt wat voor voeding je hebt en wat die voeding allemaal moet trekken, je systeemspecs dus...
Begin hier eens Hangen en Opstartproblemen troubleshooter en controleer vooral ook even of je ook foutmeldingen hebt staan in je logboek en haal het vinkje even weg bij 'de computer automatisch opstarten' na systeemfout (systeemeigenschappen -> geavanceerd -> opstart- en herstelinstellingen)
En als je ons vraagt of het te maken KAN hebben met je voeding dan lijkt het me handig als je ons vertelt wat voor voeding je hebt en wat die voeding allemaal moet trekken, je systeemspecs dus...
Wat zijn de waarden van je voedingslijnen? Heb je MemTest86 al eens gedraaid?
Geef een je volledige specs van je systeem. Dan kunnen we eens kijken of je voeding het wel aankan. Want ik heb het idee dat je voeding op z'n eind loopt.
Geef een je volledige specs van je systeem. Dan kunnen we eens kijken of je voeding het wel aankan. Want ik heb het idee dat je voeding op z'n eind loopt.
[ Voor 4% gewijzigd door Kawaii op 24-05-2005 11:38 ]
Helaas, de topicstart voldoet niet aan het PMG Beleid
En het is hier op GoT de bedoeling dat je o.a. de FAQ en het Beleid van het probleem-gerelateerde subforum raadpleegt, voordat je er een topic wil starten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()