@home beste provider van het land

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:36
De afgelopen weken waren er problemen met de verbinding van veel @home abonnees in groningen, je werd vaak om de zoveel tijd afgeknikkerd. Had ik dus ook. is nu ook weer goed.

Toen ik de helpdesk bij problemen belde kreeg ik altijd als boodschap dat ik moest bellen als de problemen voorbij waren om crediet te krijgen voor de tijd dat ik offline was(dat was al een goede regeling, een regeling waartoe UPC GEDWONGEN toe was).

En wat krijg ik in de post:
Een brief met verontschuldigingen, aankondiging van verbeteringen EN:
2 MAANDEN GRATIS

1 week viel de verbinding bij mij steeds weg, de rest van de tijd was het helemaal niet zo erg(af en toe werd je erafgeknikkerd, niet vaak). En hiervoor geven ze alle abonnees zo te zien gewoon 2 maanden gratis internet. Dat is 190 gulden.

Combineer dat met
-de bloedsnelle verbindingen(500 KB/s is makkelijk haalbaar van angelfire ofzo met een paar netscape downloads naast elkaar, bij een goede ftp-server is 400 meer regel dan uitzondering).
-gratis helpdesk(20 minuten in de wacht in de tijden dat er problemen waren, best wel snel dus)

meer dan een voldoende voor @home dus, als ze het kunnen vasthouden dan kunnen UPC, chello en casema daar een puntje aan zuigen.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

@home is voor mij provider nummer 1...

Een van de weinig met een voldoende als ze een rapport cijfer zouden moeten krijgen.

Tuurlijk... er zijn problemen maar als je dan weer een download met 350 kb/sec aanzet.. dan is je dag weer goed...

Cijfer... : 7,5

• HenkyDoodle
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 16:12
ik heb ook @home en ben vet tevreden maar makker van me heeft cistron .. daar krijg je pas een dikke vette @#!@ van!! .. met een meg p/s neerhalen da's pas internet.. als cistron bij mij in de buurt komt stap ik direct over!

HT-addict in spe

• FatalError
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 21:05
Ik geil nog steeds op Cistron en @home, maar chello ruled ook al maanden lang de pan uit. Altijd ping <60, geen packetloss, downloaden met 170 kb/s op de drukste tijden van de meest vage servers.:D
Dat is weleens anders geweest: soms weleens 5 keer per dag disconnect, ping 5000, 70% pl en nog geen 0.5 kb/s:(
Maar chello is erg goed nu:)

If it ain't broken, tweak it! | gasloos sinds oktober 2025, hoekwoning 1978 | 10kWp PV, Panasonic K serie 7kW, Atlantic Explorer V5 270L | Tesla Model Y | 3x Victron MP2 6k5, 48kWh

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 10:36
Was ik vergeten:

(nog) geen downloadlimieten

• IceStorm
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

@home heeft wel een uploadlimiet in theorie ;).. Van 1 gig... maar die hanteren ze niet.
Ik haal met mijn icoontje (die is dus daar gehost) al 1 gig per maand. Naast mijn 'gewone' upstream.

Zelfs mensen die extreem veel downloaden (zeg maar meer dan 80 gig per maand) krijgen niet eens een waarschuwign.... Dus ja... @home roelt ;)

• Palomar
  • Niet online
volgens mij is het ook de beste van NL.. altijd snel enzo (>300KB/s :9)..

ik had alleen een paar maanden geleden ook last van wegvallende verbinding, soms een halve/hele/twee dag geen internet.. ik heb ze wel meerdere keren gebeld, maar waarom krijg ik dan geen vergoeding :?, kreeg alleen ene telefoontje terug met de vraag of alles al weer werkte..

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

ik vind anders die 16K/s max upload wel verrot :(

als dat afgeschaft word heb ik niks meer te klagen :P

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

Verwijderd

nou, geloof dat ze toch nog wel een aantal probleempjes met hun netwerk hebben hoor.
Ik kan al sinds 21 December NIET meer internetten met me eigen IP-adres, omdat daar non-stop een andere kerel op zit, onder MIJN naam n.b.
Dat kan niet kloppen natuurlijk, maar als ik @home bel om dit te melden wordt me verteld dat dat niet kan, en dat ik moet wachten tot de reeds bekende bug is opgelost.

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:49
IK WIL OOK GELD TERUG VAN @HOME!!!

is niet eerlijk!!! ik ben ook een week offline geweest!!!

;)

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Op donderdag 11 januari 2001 17:06 schreef GKLQuake het volgende:
IK WIL OOK GELD TERUG VAN @HOME!!!

is niet eerlijk!!! ik ben ook een week offline geweest!!!

;)
was je zeker op vakantie he.. ;)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

De verbinding van @HOME zuigt de laatste tijd bij mij :(
surfen gaat regelmatig TRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Verwijderd

@home ruled zwaar!! Heb hier ook nooit problemen gehad :)

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
'www' = 8,5
'mail(server)' = krijgt een grote dikke 1
damn, wat ligt dat ding vaak plat zeg... :r

Verwijderd

@Home en Campus ligt vaak in de omgeving van Maastricht op z'n platte bek. De laatste tijd zijn er weliswaar minder storingen, maar de snelheid is er ineens echt uit. :( Snap er niets van. De ene keer gaat het een paar dagen supersnel en de andere keer is het weer helemaal verrot. Nouja, het gaat nog altijd sneller dan met een modem of Traagsema en Slownera.

• Bas_f
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-04 11:07
Uh.. :9~ 300Kb/sec?

Ik ziet hier in mijn handen te wrijven als ik de 10 Kb/sec haal met slownera... (Midden in de nacht)

...het is niet eerlijk! ;(

...

Verwijderd

@home is de laatste maand weer zwaar bagger, net als een jaar geleden! Waar blijft mijn vergoeding? Ik heb ook dagenlang zonder i-net gezeten.

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 22:30 schreef HlpDsK het volgende:
@home is de laatste maand weer zwaar bagger, net als een jaar geleden! Waar blijft mijn vergoeding? Ik heb ook dagenlang zonder i-net gezeten.
Vergoeding? Stel je aan zeg, wees BLIJ dat je @Home hebt! Ik wordt, en dit is de eerste keer dat ik je er op aanspreek, maar ik heb HEEL veel van jou gelezen, af en toe ontzettend MOE van je, jongen!

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16-08 17:44

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 11 januari 2001 22:30 schreef HlpDsK het volgende:
hm... bij jou zuigt het dus wel HEEEEEEL erg...... ik klaag alleen over een trage verbinding de laatste paar dagen/weken.....

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08-2025
Het is bij mij niet meer zo snel als in het begin (het wordt blijkbaar drukker in de buurt), maar voor 300 á 400 KB/s haal ik nog wel. Ik ben nog altijd zeer tevreden.

Euh Goldme: 190 piek voor twee maanden? Ik betaal maar 89 gulden per maand! Is het in Groningen duurder of kun jij niet rekenen? :)

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Verwijderd

Op donderdag 11 januari 2001 22:48 schreef Sebastard het volgende:

[..]
Vergoeding? Stel je aan zeg, wees BLIJ dat je @Home hebt! Ik wordt, en dit is de eerste keer dat ik je er op aanspreek, maar ik heb HEEL veel van jou gelezen, af en toe ontzettend MOE van je, jongen!
Moet je helemaal zelf weten. Ik betaal hier 100 piek in de maand en dan wil ik ook GVD kunnen i-netten ook.

Verwijderd

Op vrijdag 12 januari 2001 02:04 schreef HlpDsK het volgende:
Moet je helemaal zelf weten. Ik betaal hier 100 piek in de maand en dan wil ik ook GVD kunnen i-netten ook.
Tuurlijk, dat snap ik. Ik heb ook @Home (Essent@Home) en zou het ook erg vervelend vinden als die verbinding weg was, maar je reactie is ZOOO ongelofelijk hard, hebberig en koppig dat ik even een teiltje wilde... en dit is niet de eerste keer dat ik zoiets van je tegenkwam. Maargoed, kan jou standpunt ook wel begrijpen... Gelukkig heb ik in één jaar @Home nog maar twee keer een uur zonder iNet gezeten. Mail stoort wel eens vaker, maar iNetten kan ik wel.

• 2
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-03 13:52

2

Weet je wat pas arie is casema en dan anderhalve week offline gezet worden omdat 1 of ander kastje in je wijk waarschijnlijk met oud&nieuw de volle lading heeft gekregen.

In totaal 6x gebeld (+ 2x dat het zo lang duurde dat ik op een bepaald moment ophing omdat ik weg moest) en dus ook 6x hetzelfde verhaal verteld.

Na de laatste x dat ik gebeld had belde ze de volgende dag dat er maar een monteur langs moest komen. Maar op dat moment liepen er mannetjes van casema buiten rond dat kastje te klojoën, dus ik zeg tegen die knul, joh volgens mij zijn ze net hier bezig (ik wist namelijk dat anderen in de buurt ook klachten hadden en het dus waarschijnlijk aan dat kassie lag). Maar, volgens hem was dat niet waar. Was waarschijnlijk voor iets anders.

Desalwelteplus deed mijn verbinding het weer toen die gasten wegreden. Maar het zal wel zijn, denk ik dan. Dan komt die kneus van een monteur toch lekker. En als hij dan aanbelt zeg ik lamaar hij werkt alweer mazzel.

En op dat moment besef je je dat je blij bent dat je eindelijk weer verder kunt op je 2k/s (geen grappen) verbinding... :(

Verwijderd

Jullie zijn gewoon lucky met je @home ik zit hier nog steeds met isdn dus he. :(
En dat terwijl ik net buiten groningen stad woon for god's sake.
Lekker unofficial sponsor van de KPN zijn.
Dus helpdesk niet zo mopperen ga maar radeon tweaken ofzo :)

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 10:17
ik ben alleen vanaf vannacht tot vanochtend offline geweest bij @home en verders eigenlijk nooit, alleen mijn mail-account werkt op dit moment nog niet. Maar ik kreeg wel zojuist een brief binnen waarop ook stond dat ik 2 maanden compensatie kreeg. BTW ik woon in Tilburg, misschien is het daar beter.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

• ralfbosz
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-08 09:09

ralfbosz

xm create bosz -c

Op donderdag 11 januari 2001 14:54 schreef IceStorm het volgende:

Zelfs mensen die extreem veel downloaden (zeg maar meer dan 80 gig per maand) krijgen niet eens een waarschuwign.... Dus ja... @home roelt ;)
Ik ken iemand die wel een brief van @Home kreeg met het VRIENDELIJKE verzoek de downloads te limiteren, anders zegde ze hem de kabel op. Nou was hier ook sprake van langdurig "misbruik" van de kabel (paar honderd Gb in een paar maanden).

Daarnaast heeft @Home poortje 139 dicht, niet handig voor bepaalde doelen. Toch maar liever Chello (A2000) :9~

rm -r *

• Hbeez
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-10-2025
Op vrijdag 12 januari 2001 00:43 schreef Hyp Hyper het volgende:
Het is bij mij niet meer zo snel als in het begin (het wordt blijkbaar drukker in de buurt), maar voor 300 á 400 KB/s haal ik nog wel. Ik ben nog altijd zeer tevreden.
Bij mij ist nog nooit sneller geweest als 60 kps :(
Pagina: 1