sinds ik een 9800pro heb heb ik allemaal problemen.
mijn pc:
Amd athlon xp 2400+ @2000 mhz
Soltek 75FRV
1024 mb samsung ddr 333 mhz
120gb wd
450 q-tec
club3d 9800pro @xt
windows xp sp2
direct x 9.0c
catalyst 05.4
als ik mijn pc de eerste keer opstart loopt hij na 2 minuten vast. het maakt niet uit wat ik doe. soms krijg ik een heel raar beeld en gaat hij weer terug naar windows maar dan lijkt het zonder drivers. maar meestal is het scherm zwart en reboot hij gewoon. als hij gereboot is is er niks aan de hand en kan ik gewoon doen wat ik wil zonder dat hij vast loopt. als ik dan de pc uitzet en een paar uur later de pc weer aan zet dan begint het weer van voren af aan, maar als ik hem maar 1 uurtje uit laat dan heb ik geen problemen.
wat ik allemaal heb geprobeerd:
andere drivers
formateren + windows er opnieuw opzetten
andere voeding ( de oude was een 350w onbekend maar had soms een max op de 12v van 13.5v )
van de pro een xt maken
bios flashen
en een overclocken
temp cpu is stressed 65 c
airflow zal wel niet optimaal zijn maar ik heb wel me best gedaan
alvast bedank!
mijn pc:
Amd athlon xp 2400+ @2000 mhz
Soltek 75FRV
1024 mb samsung ddr 333 mhz
120gb wd
450 q-tec
club3d 9800pro @xt
windows xp sp2
direct x 9.0c
catalyst 05.4
als ik mijn pc de eerste keer opstart loopt hij na 2 minuten vast. het maakt niet uit wat ik doe. soms krijg ik een heel raar beeld en gaat hij weer terug naar windows maar dan lijkt het zonder drivers. maar meestal is het scherm zwart en reboot hij gewoon. als hij gereboot is is er niks aan de hand en kan ik gewoon doen wat ik wil zonder dat hij vast loopt. als ik dan de pc uitzet en een paar uur later de pc weer aan zet dan begint het weer van voren af aan, maar als ik hem maar 1 uurtje uit laat dan heb ik geen problemen.
wat ik allemaal heb geprobeerd:
andere drivers
formateren + windows er opnieuw opzetten
andere voeding ( de oude was een 350w onbekend maar had soms een max op de 12v van 13.5v )
van de pro een xt maken
bios flashen
en een overclocken
temp cpu is stressed 65 c
airflow zal wel niet optimaal zijn maar ik heb wel me best gedaan
alvast bedank!