Toon posts:

ik zoek een standalone player voor :

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
dvd, divx, mpg, dat en dergelijk in 1 standalone machine... er zijn wel machines met mpg mp3 e.d. maar is er ook zo'n bak waar dvd ook bij zit?

thanks ! 8-)

Verwijderd

Geen slotje hier, want divx hoeft niet illegaal te zijn ;) Maar ik weet niet waar zo'n ding is, zoek es op www.google.com

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

over divx en MPEG weet ik niet
maar de volgende machines kunnen wek DVD, VCD MP3 en nog wat aan

de
- yamakawa
- Revoy -> heb ik maar ruist alleen soms beetje vaag, naja ik koop binnenkort toch een stand alone DVD spere denk ik

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Verwijderd

je kunt met de juiste plugins alle door jou genoemde media afspelen via winamp. en die plugins zijn.......

ik geef de fakkel door

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:35

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik ben bang dat er niet snel een standalone DivX player zal komen... Is namelijk niet de meest 'schone' codec ;)..

Neemt niet weg dat ie wel errug goed is en dat het best fijn zou zijn... maar ja

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 11 januari 2001 15:34 schreef imsifout het volgende:
je kunt met de juiste plugins alle door jou genoemde media afspelen via winamp. en die plugins zijn.......
ja dat weet ik.. maar ik wil van die pc af in de woonkamer.. heb nu een mooie breedbeeld en wil zo'n apparaatski hebben :) ipv een pc met monitor e.d. ernaast.. (heb eerder alleen de kast onder de tv gezet en via tv alles gedaan maar het is zo'n lawaaibak.. :(

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-03 07:53

Obi

Een DivX-speler zal er niet snel komen aangezien DivX nogal wat processorkracht vereist. Het zou erg duur worden om een 600Mhz processor in een spelertje te stoppen...

Verwijderd

wat je zou kunnen overwegen is een zend ontvanger er tussen (draadloos) stonden een tijdje geleden bij mycom te koop. staat ie in iedergeval niet meer in je woonkamer

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Op donderdag 11 januari 2001 22:09 schreef ultimate het volgende:
wat je zou kunnen overwegen is een zend ontvanger er tussen (draadloos) stonden een tijdje geleden bij mycom te koop. staat ie in iedergeval niet meer in je woonkamer
Zijn te koop bij de MediaMarkt.

Bloed, zweet & koffie

Verwijderd

misschien is dit iets voor je:

Shinco (chinees merk) speelt MP3, CD, Video-CD, SuperVideo-CD en CD-R. S-Video out, composite-video out, line-out.verzendkosten zijn voor de koper. 27,5 cm breed en 9 cm hoog. Met afstandbediening,

Afbeeldingslocatie: http://www.ibazar.nl/pictures/LF/35/KI603115LF357337

199 bij ibazar, als je iets wilt moet je maar ff replyen

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

die zijn er helaas (nog) niet

• arjandijk162
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 20:25
zelfbouw dus? >:), allemaal zware heatsinks en je proc. onderklokken, dan heb je geen fans nodig

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
Wacht even, was niet een van die aziatische fabrieken van plan om een DiVX decoeer in te bouwen ?? Volgens mij heb ik hier voor BC3 wel eens wat over gelezen.
Pagina: 1