Ik heb een vreemd probleem
Got, maar ook andere knolidge sites, google.. Ik kom dezelfde melding wel tegen maar geen oplossing.
Wat gebeurt er: Sinds enkele dagen geeft mijn outlookexpress bij het verbinden met de mailservers deze foutmelding: foutmeldingen 0x800CCC90 Met andere woorden, hij kan niet connecten met de servers. Volgens de foutmelding is waarschijnlijk het paswoord en/of user name niet correct.
Wat heb ik geprobeerd:
Na zoeken op het internet volgende suggesties gevonden:
Passwoord en user opnieuw invoeren >> Helpt niet
Totaal accounts wissen en opnieuw aanmaken >> Helpt niet
Andere e-mail client geinstalleerd >> Helpt niet
Systeem herstel naar enkele dagen geleden voor het probleem >> Helpt, maar zodra ik de computer de volgende keer opstart is het probleem weer terug. Ik zelf vermoed dat het te maken heeft met de auto-update van of windows xp of misschien met de update van de AVG virus scanner. Maar ook daar kan ik niets vinden.
Iemand een suggestie?
Systeem : Windows XP voorzien van alle updates.
Virusscanner: AVG
Verbinding: ADSL via planet internet
Edit ook dit geprobeert:
Click Start
Run
Then type in Command
In the screen which appears, type in netsh int ip reset c:\resetlog.txt
Resultaat: Niets.
Got, maar ook andere knolidge sites, google.. Ik kom dezelfde melding wel tegen maar geen oplossing.
Wat gebeurt er: Sinds enkele dagen geeft mijn outlookexpress bij het verbinden met de mailservers deze foutmelding: foutmeldingen 0x800CCC90 Met andere woorden, hij kan niet connecten met de servers. Volgens de foutmelding is waarschijnlijk het paswoord en/of user name niet correct.
Wat heb ik geprobeerd:
Na zoeken op het internet volgende suggesties gevonden:
Passwoord en user opnieuw invoeren >> Helpt niet
Totaal accounts wissen en opnieuw aanmaken >> Helpt niet
Andere e-mail client geinstalleerd >> Helpt niet
Systeem herstel naar enkele dagen geleden voor het probleem >> Helpt, maar zodra ik de computer de volgende keer opstart is het probleem weer terug. Ik zelf vermoed dat het te maken heeft met de auto-update van of windows xp of misschien met de update van de AVG virus scanner. Maar ook daar kan ik niets vinden.
Iemand een suggestie?
Systeem : Windows XP voorzien van alle updates.
Virusscanner: AVG
Verbinding: ADSL via planet internet
Edit ook dit geprobeert:
Click Start
Run
Then type in Command
In the screen which appears, type in netsh int ip reset c:\resetlog.txt
Resultaat: Niets.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2005 09:23 ]