[MCE 2005] Rare fading van de TV-Out, Radeon 9500

Pagina: 1
Acties:

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-01 14:34
Na echt alle topics doorgespit te hebben heb ik helaas nog geen oplossing kunnen vinden voor het volgende probleem.

Ik heb een Asus S-presso met een ATI Radeon 9500 en een Hauppage 250PVR II. Nu is het zo dat het beeld met TV-Out (S-video of Composite maakt niet uit) een soort na-fading heeft. Dit is dus ook bij het gewone DVD kijken. Als iemand dus door het beeld loopt, dan zie je de omlijning van dat persoon een fractie van een seconde nog staan. De kwaliteit van het beeld is wel erg goed maar dit is echt zo storend. Iemand een idee?

Specs:

Panasonic breedbeeld 82cm, RGB scart.
Asus S-presso
MCE 2005
ATI Radeon 9500 Nieuwste Catalyst drivers
Hauppage PVR250 PCI II, Nieuwste drivers
Ati remote wonder I

• ZFLaSH
Voorzichtig upje. Niemand die mij kan helpen? Het lijkt precies op de 1st LCD monitoren.

• Alientrader
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-01 08:58

Alientrader

Dit was mijn compu!!

probeer eens te experimentern met verschillende dvd codecs, zoals windvd e.d. het lijkt me dat je het daarin moet zoeken

Slotenmaker in Rotterdam | Slotenmaker in heel Nederland | Slotenmaker in Den Haag

• ZFLaSH
Ik heb nu PowerDVD als default codec (ipv de NVidia). Probleem blijft hetzelfde. Het geldt ook voor het beeld tv en alle divxjes. Persoonlijk denk ik dat de ATI drivers misschien wat nukken hebben maar je zou van de nieuwste Catalyst verwachten dat hij een perfect beeld zou moeten geven.

• ZFLaSH
Gisteren getracht voetbal te kijken. Nou, dat was een DRAMA. zodra een speler begint te lopen zie je hem over het gehele beeld. Niemand enig idee?

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
ZFLaSH,

Zou je als je zelf de laatste poster bent in een topic je post aan willen passen, zodat het topic niet ten koste van de anderen weer helemaal bovenaan in de listings komt te staan? Heb geduld, er komt vast iemand langs met een tip :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Pagina: 1