[Xp64] K8nNeo2 Sata Driver floppy

Pagina: 1
Acties:

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02 12:25
Ik had een kort ( en waarschijnlijk n00b ) vraagje over Xp64. In het grote Xp64 en bijbehorende software topic las ik dit:
Laat alsjeblieft de discussie ontopic over software en drivers voor x64 verlopen. Vragen mogen in een apart topic, en zullen hier worden verwijderd!
Vandaar een apart topic..

Nu weet ik als ik mijn pc boot van een Xp32 cd dat ik in de 1e fase van de setup op F6 moet drukken zodat ik vervolgens een floppy kan inserten om SATA drivers te installeren zodat de setup mijn RAID array kan detecteren. Hoe zit dit bij Xp64 ? Ik heb gekeken op de site van nvidia maar daar kan ik alleen het hele pakket downloaden terwijl ik alleen het floppy wil...

iemand dit eerder geinstalleerd op een Msi K8n Neo2?

Verwijderd

je zal net zoals alle nforce 3 ultra chipset eigenaren moeten wachten op beter drivers. ik zit al dagen te kloten met nforce s939 en xp64. het ziet er naar uit dat raid (striping of mirror)nog even niet helemaal goed gaat. maar als je mee wilt denken:
- copy de \ide\winxp folder uit de nforce_6.xx folder zonder \raidtool naar een lege flop en gebruik deze om de drivers uit te lezen na F6.

zonder raid gaat xp64 als een speer! :)
(en als je farcry hebt op DVD kan je zelfs gamen op 64!)

• Pakjebakmeel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-02 12:25
Grr en raa... Nog helemaal geen RAID zeg je... Bah. Dan wachten we gewoon nog even een paar maandjes om te kijken wat er dan gaat gebeuren.

Verwijderd

het lukt wel hoor, 90 MB/sec in Sandra op de harddisk in raid 0 (50 MB zonder raid) maar een gekke 'cannot load driver' in de device manager. en als ik iets niet kan hebben....

• leandres
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 09:54

leandres

ook nog?

Mja.. maar alleen dat is visueel, als het werkt dan werkt het? :P

1: PVoutput Hoogezand, GN | 2: PVoutput Sappemeer, GN

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Leandresss schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:28:
Mja.. maar alleen dat is visueel, als het werkt dan werkt het? :P
OMG dit topic is 1 jaar oud. En dan niet eens een inhoudelijke post :X

• leandres
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 09:54

leandres

ook nog?

Digitizers schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 18:39:
[...]

OMG dit topic is 1 jaar oud. En dan niet eens een inhoudelijke post :X
OMFG idd wat slecht!!

ik dacht dat het vandaag ook 27 mei was, ik dacht hé nieuwe shit..

schaamteloos dit !! :( :X :X

1: PVoutput Hoogezand, GN | 2: PVoutput Sappemeer, GN

Pagina: 1