Ik had een kort ( en waarschijnlijk n00b ) vraagje over Xp64. In het grote Xp64 en bijbehorende software topic las ik dit:
Nu weet ik als ik mijn pc boot van een Xp32 cd dat ik in de 1e fase van de setup op F6 moet drukken zodat ik vervolgens een floppy kan inserten om SATA drivers te installeren zodat de setup mijn RAID array kan detecteren. Hoe zit dit bij Xp64 ? Ik heb gekeken op de site van nvidia maar daar kan ik alleen het hele pakket downloaden terwijl ik alleen het floppy wil...
iemand dit eerder geinstalleerd op een Msi K8n Neo2?
Vandaar een apart topic..Laat alsjeblieft de discussie ontopic over software en drivers voor x64 verlopen. Vragen mogen in een apart topic, en zullen hier worden verwijderd!
Nu weet ik als ik mijn pc boot van een Xp32 cd dat ik in de 1e fase van de setup op F6 moet drukken zodat ik vervolgens een floppy kan inserten om SATA drivers te installeren zodat de setup mijn RAID array kan detecteren. Hoe zit dit bij Xp64 ? Ik heb gekeken op de site van nvidia maar daar kan ik alleen het hele pakket downloaden terwijl ik alleen het floppy wil...
iemand dit eerder geinstalleerd op een Msi K8n Neo2?