Toon posts:

Audigy II ZS OEM Verkeerde stekker

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vorige week heb ik een Creative SoundBlaster Audigy II ZS OEM besteld. Nou wou ik die in mijn computer aansluiten door het kabeltje van mijn onboard kaart in mijn geluidskaart te steken. Helaas, dit gaat niet passen. Ik ko ook zo snel niet zien waar dat kabeltje naar toe liep omdat er vna alles om heen gebouwd is (ws. naar DVDspeler?).

Mijn vraag:
Kan ik gewoon bij elke computerzaak een kabeltje kopen, of is er evt nog een andere oplossing?

Moederbord: asus a8n-sli

• pelican
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

pelican

Als dat het kabeltje van het geluid van je dvd-speler is, die kun je toch ook gewoon weglaten?
Tegenwoordig kun je toch ook gewoon geluidtracks "inlezen" vanaf je cdrom, zonder kabeltje?

Verwijderd

Dit kabeltje is idd niet verplicht. Ik heb hem zelf er ook uit gelaten puur met de visie: hoe minder kabels hoe beter.

Het wordt meestal nog wel gebruikt als je mobo bijvoorbeeld cd's kan spelen zonder dat je hele pc aan hoeft.

• Somoghi
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:30
pelican schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:04:
Als dat het kabeltje van het geluid van je dvd-speler is, die kun je toch ook gewoon weglaten?
Tegenwoordig kun je toch ook gewoon geluidtracks "inlezen" vanaf je cdrom, zonder kabeltje?
Vroeger was het ook mogelijk om zonder windows geboot te hebben een cd via de cd audio via de geluidskaart af te spelen, maar of dit nog nodig is in deze tijd vraag ook ik me af :+

Omdat het kan...

Verwijderd

Topicstarter
Somoghi schreef op maandag 23 mei 2005 @ 23:08:
[...]

Vroeger was het ook mogelijk om zonder windows geboot te hebben een cd via de cd audio via de geluidskaart af te spelen, maar of dit nog nodig is in deze tijd vraag ook ik me af :+
tegenwoordig stop e het in een interne dvd/cd speler en voordat die in windows zit heb je al muziek :P
Maar ik ga eens kijken voor die kaart, bedankt voor alle reacties... Jullie horen zo of het gelukt is ;)

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2005 23:57 . Reden: Lijkt allemaal netjes te werken, zo moeilijk was het dus niet _/-\o_ dank aan uw alle. ]

Verwijderd

Topicstarter
Komt gelukig geluid uit mijn boxjes, maar als ik nu mijn koptelefoon in de aansluiting van de computer stop (vanvoor), ging normaler wijs het geluid van de boxen uit. Nu niet meer, is dat nog zo te maken, of niet?
Pagina: 1