En zo is het maar net.
Ik denk dat het random toeval is
.
I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin
Ik denk het niet, men heeft gewoon dit als optie gekozen maar als je de topic listing bekijkt dan is er al genoeg over gemeld.
Advertentiebeleid op Tweakers.net (Update 31-1-2005)
Ik erger me aan de MBO- en DDVD.info-advertorial
Vertraging in advertenties
Advertorial ruimte traag
^^ en dat is maar van de afgelopen 7 dagen
buit is binnen sukkel
Ja, dat is wel de bedoeling. Webads noemt dat een 'roadblock'; maximale exposure door alle beschikbare bannerplaatsen te vullen met dezelfde campagne.
Hij is gelukkig aardig beperkt; je komt hem alleen tegen bij bepaalde nieuwsitems, en dan nog maar 1 op de 4 keer.
Hij is gelukkig aardig beperkt; je komt hem alleen tegen bij bepaalde nieuwsitems, en dan nog maar 1 op de 4 keer.
Intentionally left blank
ik vind zelf dat de advertentie een beetje te veel van het goede word op tweakers.net.
Wanneer ik net de site op kom krijg ik zon irritante Cisco systems reclame.
Als ik dit zo aankijk lijkt het net zon cheapcheap jamba ringtonesite (beetje overdreven, maar dit legt goed uit hoe dit op mij overkomt en op de gemiddelde mens)
mvg .nick
Als ik dit zo aankijk lijkt het net zon cheapcheap jamba ringtonesite (beetje overdreven, maar dit legt goed uit hoe dit op mij overkomt en op de gemiddelde mens)
mvg .nick
Nou ja dat aardig beperkt valt vandaag nogal tegen, ik zie hem bij de helft van de items verschijnen, wat dus ook direct betekend dat dat 1 op de 4 keer niet kan kloppen, want ik weet zeker dat ik hem vaker zie dan dat.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
T.net heeft strikte regels wat betreft bannergebruik (geen geluid, dus Jamba komt er niet in) en bovendien zijn er aan het runnen van de site ook flinke kosten verbonden. Aangezien je geen abo hebt (waarbij je geen banners ziet) heb je ook geen reden tot klagen..nick schreef op donderdag 26 mei 2005 @ 02:40:
ik vind zelf dat de advertentie een beetje te veel van het goede word op tweakers.net.
mvg .nick
Geluid bij advertenties geldt als hoge uitzondering, maar het komt wel eens voor. Voor wie zich zo ergert aan die banners is dit natuurlijk ook een oplossing.
Ik snap dat er flinke kosten zijn, maar sommige dingen kunnen dan gewoon wat gebruikers-vriendelijk en subtielerVerwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2005 @ 14:59:
[...]
T.net heeft strikte regels wat betreft bannergebruik (geen geluid, dus Jamba komt er niet in) en bovendien zijn er aan het runnen van de site ook flinke kosten verbonden. Aangezien je geen abo hebt (waarbij je geen banners ziet) heb je ook geen reden tot klagen.
Soms kun je niet anders om zo de toekomst van de website te waarborgen.
39
Ga voor de gein eens zoeken op professionele websites naar stilstaande gif-banners, ik denk dat je zult schrikken hoe weinig die nog gebruikt worden, helaas...nick schreef op zondag 29 mei 2005 @ 11:23:
Ik snap dat er flinke kosten zijn, maar sommige dingen kunnen dan gewoon wat gebruikers-vriendelijk en subtieler
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Pagina: 1