Toon posts:

Computer samenstellen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allen ik heb ff een vraagje ik zit nu thuis midde in de woonkamer met een kut computer games te spelen met volgens mij niet eens een videokaart van 64mb. Ik ben nu dus van plan eigen computer te kopen maar dit heb ik samengesteld. Mijn vraag was even is dit een beetje lekkere computer om de nieuwste games te spelen of moet ik nog wat verandere. Alvast bedankt!> Ik heb hem samengesteld bij http://www.pcbuilder.alternate.nl.

Processor AMD Athlon 64 3500+ (2.2 GHz)
Moederbord Asus A8N-SLI Deluxe

IDE Controller Ultra DMA/133, max. 133 MB/s, max. 2 apparaten
Controller SATA Serial ATA/150 RAID, max. 150 MB/s, max. 4 apparaten
Controller USB USB 2.0, max. 60 MB/s, max. 127 apparaten
FireWire Controller IEEE 1394a, max. 50 MB/s, max. 63 apparaten
Geluidskaart
Netwerkkaart Marvell, 2x Gigabit

Geheugen GeIL DIMM 1 GB dual channel kit

Behuizing AOpen QF50C

Voeding
Case-fan vorhanden
CD-ROM Asus AT-U CDS520QT
Grafische kaart MSI RX800XL

Harddisk (S-ATA) Seagate Barracuda Serial ATA V (160 GB)

Case-fan Papst 8412NGLE

Floppy NEC Floppydrive

Muis Logitech Optical MX310

dank je wel alvast en zeg eerlijk wat je ervan vind _/-\o_ ;)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

zo zal je niet veel zien, wat dacht je van een videokaart :?

lekker overheen gelezen |:(
Grafische kaart MSI RX800XL

ja ziet er leuk uit, maar het forum is niet echt voor dit soort vragen ;)

[ Voor 59% gewijzigd door chucky666 op 23-05-2005 22:54 ]

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:47
Die AOpen kast komt al met een 10cm casefan, maar heeft een uitsparing voor zowel 10cm als 8cm.
Over die harddisk: mocht je moederbord een silicon Image RAID controller hebben, zorg dat die disk daar niet op aangesloten wordt, maar op de normale Nforce4 SATA controller. Seagate + SI = k*t over het algemeen is mijn ervaring (controller gaat uit van features die seagate disks niet hebben, of iig niet hadden. Seagate staat bij mij op de SATA blacklist bij gebruik met silicon image controllers :X)

Verder ben ik zelf enorm goed te spreken over borden van Gigabyte, stabiele borden voor een goede prijs zonder veel toeters en bellen.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-08 13:54

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Welkom op GoT :)

Toen je je aanmeldde kreeg je een scherm te zien met registratievoorwaarden waar je je accoord en bekend mee verklaard heb. Daar stond onder meer in dat het de bedoeling is dat je voor je een topic opent altijd het beleid leest van een subforum. Hier is dat: PMG Beleid

Maar ook dat je het juiste subforum kiest. Jij stelt een vraag over Complete Systemen in Processors Moederborden en Geheugens. Kijk dus in Complete Systemen en Laptops in de FAQ en het beleid. Ook daar is het namelijk niet de bedoeling dat wij je handje vasthouden bij het samenstellen van een PC. Wel kunnen we specifiekere vragen natuurlijk beantwoorden.

Maar goed, zo te zien ben je nog lang ziet zover om een topic te openen, ga dus maar eens eerst op in het juiste subforum kijken ;)

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.